Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce vraji mai pregateste Facebook

Tags: facebook, companii, buton, subscribe, website

Dat fiind ritmul aproape nebunesc al celei mai mari retele de socializare din lume, n-am gresi daca am spune ca Facebook are schimbarea in „sange”. Creand, imbunatatind si modificand constant, platforma cu peste 750 de milioane de utilizatori nu da deloc semne de oboseala. Dimpotriva, continua sustinut seria schimbarilor.
Dupa ce a lansat in septembrie butonul "Subscribe", care le permite utilizatorilor sa se aboneze la un cont sau altul fara ca acesta sa fie trecut in lista de prieteni, acum, Facebook pregateste o optiune similara, doar ca pentru website-uri.
Noua optiune le va permite vizitatorilor unui site sa se aboneze la continutul acestuia, continut care va aparea sub forma postarilor pe profilul de Facebook al acestuia, in sectiunea News Feed. Practic, Facebook va crea un buton "Subscribe" pentru website-uri foarte asemanator cu optiunea "follow" utilizata de Twitter.
Astfel, utilizatorii vor putea urmari informatiile postate de jurnalisti, celebritati, persoane publice ori politice, indiferent ca este vorba despre bloguri sau site-uri specializate.
Deocamdata, compania nu a anuntat cand anume va introduce aceasta optiune insa a spus raspicat ca aceasta va avea loc.
"Vom lansa in curand un program de tip subscribe, practic o extensie a butonului subscribe deja existent, pe care publisherii si alti dezvoltatori sa-l poata adauga pe paginile lor web pentru ca, printr-un singur click,  vizitatorii sa se poata conecta la informatiile pe care acestia le publica", se arata intr-o comunicare a Facebook.   
Daca stam sa ne gandim bine, aceasta noua optiune va fi si in avantajul companiilor, care astfel isi vor putea tine la curent clientii sau vizitatorii cu orice informatii pe care le posteaza pe site-urile proprii.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0