Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cu ochii pe viitor: Branduri media de succes in urmatorii 10 ani

Tags: brand media, twitter, facebook, google, yahoo, bloomberg, cnn

Peste 10 ani, lumea isi va primi portia zilnica de stiri din mai multe surse si utilizand canale inca si mai diverse decat astazi. Totusi, sunt cateva branduri media care vor supravietui cu succes timpului. Unele pentru ca vor pasi in pas cu vremurile, altele pentru au prea multa greutate ca sa dispara pur si simplu. Iata-le pe cele 10!
The New York Times – Are in spate nu mai putin de 160 ani de existenta si este una dintre cele mai renumite publicatii din lume. Iar vremea sa inca nu a apus si nici nu va apune prea curand. Potrivit celor de la Business Insider, The New York Times va ramane si in urmatoarea decada intre primele 10 branduri media. Cel mai probabil, anii care urmeaza vor aduce companiei NYT schimbari doar la nivel de structura si format, publicatia urmand sa se mute cu totul in spatiul online. Odata cu renuntarea la print, fabrica de stiri americana isi va reduce, de asemenea, dimensiunile si numarul de angajati. Totusi, cu tehnologia potrivita si decizii manageriale intelepte, The New York Times nu-si va pierde nici cititorii, nici prestigiul si nici statutul de brand media de succes. De ce? Pur si simplu pentru este  prea valoros pentru a disparea cu totul.
Twitter – Cunoscut drept „SMS-ul internetului”, este o adevarata platforma online de distribuire a stirilor, asa incat nicio companie media nu isi permite sa o ignore. Succesul sau se datoreaza relatarilor, fotografiilor si filmuletelor de la evenimentele de senzatie distribuite de catre proprii utilizatori. De exemplu, prima fotografie de la locul prabusirii avionului US Airways in apele raului Huston a aparut mai intai pe Twitter. Puterea sa sta asadar in viteza cu care imprastie informatia si in numarul mare de persoane la care aceasta ajunge intr-o clipa. Se estimeaza ca prin intermediul platformei de microblogging sunt transmise zilnic 65 de milioane de mesaje, asa-numitele tweets.  O asemenea forta nu poate fi nici trecuta cu vederea si nici nu poate pieri subit. Dimpotriva, in urmatorii 10 ani, Twitter va deveni un instrument inca si mai uzitat de a transmite si de a reactiona la stirile de ultima ora.
Google – Ar putea fi supranumit, fara ca aceasta sa para o formulare exagerata ori desantata, gigantul informatiilor. Asta pentru ca detine suprematia mondiala in a organiza informatia si a o „servi” rapid si facil celor care au nevoie de ea. In plus, Google News este un produs media urias cu o audienta la fel de uriasa, pe care cu siguranta compania o va imbunatati in urmatorii 10 ani. Se presupune chiar ca ar putea fi integrata in Google+. Cu aceste atuuri si principala sa functie, cea de cautare, este aproape de la sine inteles ca Google va fi unul dintre cele mai importante medii de distribuire a informatiei nu doar in urmatorii ani, ci pe perioada nedeterminata.
Facebook – In august 2008, avea 100 milioane de utilizatori. Trei ani mai tarziu, numara de sapte ori mai multi. Asta dupa ce in martie 2010, numarul accesarilor paginii sale a surclasat accesarile Google. Facebook este, fara doar si poate, o platforma remarcabila pentru distribuirea informatiilor, noutatilor, stirilor din lumea intreaga. Importanta sa va continua sa creasca pe masura ce brandurile media de la nivel local incep sa paleasca, iar Facebook va acoperi necesarul informational.
Univision – Este reteua de televiziune cu cea mai mare audienta in randul populatiei vorbitoare de limba spaniola din SUA. In vreme ce multe dintre retele clasice de stiri si televiziunile locale vor disparea sub presiunea noilor media, Univision are toate sansele ca peste 10 ani sa fie un brand cunoscut. Si asta deoarece populatia vorbitoare de limba spaniola este in continua crestere in America. Totusi, succesul sau se va datora in buna masura si lui Randy Falco, fost presedinte al AOL si actualul CEO al Univision.
Bloomberg – Atata vreme cat exista business, exista si o nevoie de informatii de business. Dar nu orice fel de informatii, ci unele de prima mana. Asa incat, daca Bloomberg va continua sa produca cele mai bune stiri si analize in domeniu, va ramane cu siguranta un brand media puternic si prosper.
Al Jazeera – Proprietate a statului Quatar, cu sediul in Doha, Al Jazeera (in traducere „Insula”, cu referire la Peninsula Arabica) este cea mai influenta si cunoscuta retea de televiziune din Orientul Mijlociu. Aceasta a castigat in popularitate la nivel international dupa atacurile teroriste din 11 septembrie 2011, multe dintre mesajele lui Osama bin Laden fiind transmise in toata lumea prin intermediul ei. Iar popularitatea sa nu se va opri aici, cu atat mai mult cu cat aceasta parte de lume este in continuare zguduita de conflicte.
Yahoo – Este unul dintre cele mai mari portaluri web din lume si, drept urmare, este si va fi unul dintre cele mai importante branduri media. De fapt, este locul de unde milioane de oameni isi iau portia zilnica de stiri odata cu cea de mail-uri.
CNN – Numele sau este sinonim cu stirile de calitate, concepute si transmise in mod profesionist. Iata de ce,  la cei 30 de ani ai sai, CNN va adauga probabil inca pe-atatia, dintre care cu siguranta cel putin 10 ca brand de succes. Asta chiar daca in urmatorii ani atentia publicului se va concentra cu precadere pe web. 
Politico – Publicatia americana axata pe stiri si analize politice are toate sansele sa aiba un viitor favorabil, atata vreme cat adminsitratia de la Washington va avea nevoie sa-si faca cunoscute actiunile si realizarile.  
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016