Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Pinterest, mai de incredere decat Facebook?

Tags: pinterest, facebook, retele de socializare, femei, consumatori

Cu toate ca Pinterest a intrat relativ recent in randul celor mai populare retele de socializare si reusit sa creasca intr-un timp record, site-ul mai are un as in maneca: a castigat increderea femeilor, depasindu-si rivalii Facebook si Twitter in acest sens.
Conform unui nou studiu realizat de BlogHer, care a urmarit sa descopere ultimele tendinte in materie de social media in randul femeilor, 81% dintre femei au incredere in site-ul de colectii Pinterest, in timp ce doar 67% au declarat ca au incredere in Facebook si 73% in Twitter.
 
In urma studiului s-a descoperit de asemenea ca femeile sunt mai dispuse sa actioneze ca urmare a unei recomandari facute pe Pinterest (47%) decat ca urmare a uneia facute pe Facebook (33%) sau Twitter (31%).
 
Femeile chestionate au declarat ca folosesc Facebook-ul ca metoda de relaxare si distractie, pentru a se conecta cu prietenii si familia, insa doar 17% folosesc reteaua de socializare pentru recomandari privind cumparaturile, comparativ cu cele 36 de procente care recurg la bloguri din acest motiv. 24% dintre femei au declarat ca folosesc Facebook pentru a primi recomandari despre produse, in timp ce 41% se indreapta spre bloguri pentru a gasi informatiile dorite.
 
In ceea ce priveste relevanta informatiilor, Pinterest si-a ajuns deja din urma rivalul Twitter. Studiul indica de asemenea ca social media ramane in continuare o sursa importanta de informare pentru consumatori.
 
Cu toate ca Pinterest este perceput ca fiind un site de incredere si a crescut uimitor de mult in ultima vreme, avand 11 milioane de vizitatori unici pe luna, acesta nu este inca folosit in mod constant, doar 19% dintre utilizatori sustinand ca intra pe site cel putin saptamanal. Site-ul este in continua schimbare insa, incercand sa atraga tot mai multi utilizatori, extinzandu-si numarul de colectii si de interese abordate.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0