Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Chime.In: Reteaua de socializare care te plateste sa postezi

Tags: retea de socializare, plata, bani, chime.in, facebook, youtube

In timp ce Facebook a castigat miliarde de dolari din vanzarea reclamelor atasate continutului incarcat de cei 180 de milioane de membri ai lor, utilizatorii nu au vazut inca niciun sfant in urma postarilor lor.
Aceasta este o realitate valabila in cazul multor site-uri de socializare, dar antreprenorul Bill Gross intentioneaza sa schimbe starea de fapt. Gross, CEO al UberMedia, care detine cateva aplicatii populare de socializare, lanseaza azi un nou site social media, Chime.in, care vrea, literal, sa-si plateasca utilizaorii pentru a contribui cu continut, informeaza Huffington Post.

Site-ul, care permite postarea de poze, link-uri, filmulete si text in limita a 2.000 de caractere, le va da utilizatorilor 50 % din venitul castigat din vanzarea de publicitate pe profilul respectiv. 
 
Gross este de parere ca miscarea lui este o mare lovitura in domeniu, deoarece, in sfarsit, "interesele creatorilor de continut se aliniaza cu interesele publisherilor, caci primesc ceva pentru munca depusa".

Majoritatea retelelor de socializare incearca sa ademeneasca utilizatorii din tabara rivalilor promitandu-le aplicatii mai bune, dar Chime.in apeleaza la cel mai puternic stimulent: BANII. Iara acesta recompensa financiara este si modul prin care se spera ca se va depasi problema fiecarei noi platforme: atragerea utilizatorilor.

In efortul de a imbunatati calitatea filmuletelor postate, YouTube a implementat un sistem similar de plata a continutului in cazul celui ce se dovedeste popular. Iar Gross crede ca banii vor imbunatati la propriu calitatea pe Chime.in. "Cand e vorba de bani, obtii un nivel de implicare deosebit", spune el.

Chime.in vrea sa fie extrem de atractiva pentru branduri care au posibilitatea de monetizare directa a propriei pagini, spre deosebire de Facebook, unde trebuie sa dai clic pe link-uri". "Nu toata lumea urmareste un link postat pe Facebook", spune Gross.
 
  
Autor: Madalina Alexe


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.5 din 5 - 6 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016