Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Coca-Cola, in cautarea fericirii

Tags: coca cola, fericire, campanie, open happiness, aplicatie coca cola, fani

Cum ar arata lumea daca ne-am convinge toti prietenii sa-i faca fericiti pe cei din jurul lor? Coca-Cola si-a propus sa afle. Asa ca a lansat o provocare menita sa schimbe lumea intr-un zambet. Astfel, 50 de milioane de oameni au o misiune comuna de a gasi si impartasi cu altii cei mai simpli pasi spre fericire.
Coca-Cola va selecta un grup de fani activi de pe Facebook care, impreuna cu echipa globala Coca-Cola si comunitatea de fani, vor cauta motive de bucurie si le vor impartasi ca o sursa de inspiratie pentru intreaga lume, se arata intr-un comunicat McCann PR. Aceasta noua campanie a Coca-Cola este ocazionata de depasirea numarului record de 50 milioane de fani existenti pe pagina de Facebook a brandului.

“Cei 50 de milioane de fani entuziasti se afla in fata unei noi provocari. Impreuna ei vor incerca sa descopere modalitati simple si creative de a aduce zambetul pe buze celor din jur si de a transforma lumea intr-un loc mai fericit”, spune Nicoleta Eftimiu (Senior Marketing Activation Manager SSDs Romania si Moldova).

Folosind noua aplicatie de pe pagina de Facebook Coca-Cola, fanii vor putea deveni parte a miscarii globale, avand ca scop raspandirea fericirii in lume. Coca-Cola le va sustine initiativele, va selecta cele mai creative concepte propuse si le va oferi fanilor acces la echipe din cadrul companiei, care pot contura si implementa ideile. Rezultatul final, ce va fi lansat in 2013, ar putea lua diferite forme inovatoare prin care poate fi valorificata comunitatea Facebook, in speranta gasirii retetei fericirii.

Interesant este faptul ca pagina de Facebook Coca-Cola nu a fost creata de catre companie, ci de catre doi fani ai brandului – Dusty Sorg si Michael Jedrzejewski. In August 2008, cei doi cautau o pagina de fani pe Facebook pentru a-si impartasi pasiunea pentru Coca-Cola. Insa, intrucat niciuna dintre paginile gasite nu li s-a parut suficient de buna, au creat una proprie. De atunci, pagina Coca-Cola de pe Facebook a crescut si a devenit cea mai mare pagina a unui brand pe Facebook. 
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016