Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Coca-Cola isi invita fanii la chat pe Google+

Tags: coca cola, google plus, hangout, chat

La nici doua saptamani dupa ce insusi Barack Obama utiliza chat-ul Hangout pentru a intra in dialog cu membrii retelei Google+, cel mai renumit brand al planetei ii urmeaza exemplul. Coca-Cola pregateste si ea o videoconferinta pe pagina sa Google+.
Hangout este un chat video menit sa faciliteze comunicarea dintre membrii Google Plus si disponibila doar pe reteaua de socializare a Google. Optiunea permite participarea a mai multi utilizatori in acelasi timp (dar nu mai mult de 10), fiind disponibila inclusiv pe
dispozitivele mobile, smartphone-uri sau tablete.

Pe 16 februarie, membrii Google+ vor putea intra in dialog cu doi angajati ai Coca-Cola care se ocupa de arhivele companiei, respectiv Ted Ryan si Jamal Booker, pentru a afla mai multe despre istoria brandului.

Aceasta actiune face parte dintr-un program al Coca-Cola numit Arhivele, menit sa celebreze cei 125 ani de la infiintarea companiei printr-o intoarcere in timp. In acest sens, a fost lansat Muzeul Virtual Online al Coca-Cola, unde pot fi vazute obiecte branduite de tot felul si vechi de cand compania.

Intalnirea de pe Google+ va dura in jur de 45 minute si va avea ca tema o rememorare a Jocurilor Olimpice pe care Coca-Cola le-a sponsorizat, precum si discutii in jurul documentului din 1887 care a patentat formula de fabricare a celei mai renumite bauturi din lume. Asta nu inseamna insa ca intalnirea va fi una predefinita, contintul discutiilor fiind determinat de intrebarile fanilor.

Coca-Cola este al saselea brand pe Google+, cu putin peste 320.000 de fani. Cifra este desigur incomparabila cu numarul fanilor de pe Facebook (aproximativ 39 milioane), insa reprezentantii retailerului de bauturi racoritoare sunt cat se poate de increzatori in potentialul retelei Google.

„Suntem optimisti in privinta cresterii Google+. In plus, din perspectiva sociala, ne dorim sa fim acolo unde sunt si consumatorii nostri”, spune directorul de marketing al Coca-Cola.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0