Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce nu e suficient sa te bucuri de fanii tai pe Facebook

Tags: social media, marketing, twitter, plan marketing, brand social media

Cred sincer ca oamenii care au cel mai mult succes stiu ca acesta este trecator. Si spun asta pentru ca astfel de oameni sunt cei care au reusit sa ajunga acolo unde sunt prin munca asidua si nu prin noroc sau printr-o intamplare fericita.

Nu cred in noroc, dar cred in oportunitatile pe care viata ti le scoate in cale. Mai cred insa ca te intalnesti cu ele daca iesi din casa in fiecare zi. Atata vreme cat incerci, atata vreme cat muncesti si ai grija sa fii cat mai bun in fiecare clipa, vei reusi.

Acelasi lucru se intampla si atunci cand cineva te insarcineaza cu latura de social media a unei companii. Desigur, acest aspect nu ar trebui sa fie unul separat de celelalte departamente si privit ca o anexa a activitatii desfasurate intr-o companie sau ca ceva care se adauga la sfarsit pentru completarea operatiunii.

Social media ar trebui implementat inca de la primii pasi, iar planurile de marketing bune tin deja cont de social media in momentul in care sunt concepute.

Un om de marketing bun nu te va intreba cate like-uri a primit pagina ta, ci te va intreba de rapoartele saptamanale, de fluctuatiile pe care le-ai observat in ceea ce priveste activitatea din social media, de continutul care aduce rezultatele cele mai bune, de rata de conversie etc.

Nu il vor multumi studiile de caz prin care ii vei arata cum brandul x a folosit social media, cat timp i-a alocat, ce oameni si ce buget a folosit. O sa vrea sa ii demonstrezi totul prin cifre, prin parametri, prin analize.

Statisticile inseamna cifre, date, ore, continut, plusuri si minusuri. Inseamna concluzii clare in urma unor date la fel de clare. Este esential sa ne concentram asupra continutului si asupra comportamentului celor din social media in loc sa ne alimentam mandria cu cateva zeci de like-uri castigate intr-o zi. Putem avea sute daca ne dam seama ce continut ii face pe oameni sa revina, ce articole si ce link-uri ii stimuleaza si ii fac sa fie activi si sa comunice mai departe continutul transmis de noi si sa promoveze astfel afacerea in mod indirect.
 
Nu trebuie sa diminuam importanta acestui sector, dar trebuie sa identificam portia de social media necesara pentru afacerea noastra. In unele cazuri tocmai acest departament s-ar putea sa fie cheia, in vreme ce pentru alte companii s-ar putea ca doar Twitterul sa fie instrumentul potrivit.

Care sunt site-urile de social media unde va intalniti cel mai adesea cu branduri? Care sunt paginile care va atrag cel mai mult?

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0