Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Directorii de companii nu au in vedere strategii de marketing prin social media

Tags: companii, social media, strategie, marketing, succes

Simpla recunoastere a importantei social media nu contureaza si o strategie reala. Marketing-ul prin social media si-a castigat insa pe deplin locul la masa. 80% dintre companiile cu mai putin de 100 de angajati vor folosi, anul acesta, social media pentru strategia de marketing, estimeaza eMarketer.com.
Pana in 2012, rata de utilizare va fi si mai mare si eforturile in acest sens vor castiga in gradul de sofisticare.
 
Majoritatea companiilor recunosc acum faptul ca o strategie de social media bine creata este o parte esentiala a mixului de marketing. De fapt, un studiu efectuat de Jive Software si Penn, Schoen & Berland a descoperit ca 78% dintre directorii americani intervievati sunt de parere ca o strategie de afaceri prin social media asigura succesul viitor al afacerii lor.
 
In ciuda acestei epifanii, majoritatea directorilor au ramas doar la stadiul de tentativa de a transforma social media intr-o prioritate. Aproape jumatate (47%) au admis ca este necesar un plan de bataie pe retelele de socializare, dar acesta nu este si o prioritate strategica, iar 19% au spus ca nu este nevoie de o astfel de strategie in privinta dezvoltarii afacerii.
 
In ceea ce priveste eficienta eforturilor actuale, lucrurile nu stau tocmai bine. Doar 17% dintre respondenti cred ca strategia aplicata pe social media este una vizionara, in timp ce 33% se simt depasiti de curent.
 
Un alt studiu, al Forbes Insights si Coremetrics de data aceasta, a relevat o rata similara de entuziasm fata de strategia pe retelele de socializare. Doar 11% dintre directorii americani si britanici de companii cred in prioritizarea social media. In 2012, se pare ca acest entuziasm va mai creste un pic, pana la 19%.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0