Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

EBOLA a sosit in Romania

Tags: continut, video, clip, distribuire clip, ebolaplay

Din fericire, nu este vorba despre renumitul virus. Este doar un nume straniu, poate nepotrivit, dat unui serviciu de distribuire a continutului video online care poate transforma vizualizarile in bani.
Mai exact, serviciul se numeste EBOLAPLAY si cu ajutorul sau vizualizarile unui continut video de pe un site, blog sau de pe o pagina de Facebook se pot transforma in bani pentru proprietarul acestora.
Utilizatorii trebuie sa se inscrie pe platforma EbolaPlay, apoi sa aleaga clipul video pe care doresc sa il posteze. Odata publicate, materialele video  le aduc bani in functie de numarul de vizualizari inregistrate de acestea.
De asemenea, pentru a atrage cat mai multe clipuri de calitate pe care utilizatorii sa doreasca a le impartasi cu altii, platforma dispune de un serviciu dedicat advertiserilor. Acestia pun la dispozitie continutul video pe care doresc sa il distribuie, desfinesc profilul campaniei, target-ul si obiectivele ei, iar EBOLAPLAY se ocupa de distribuirea acestuia catre publisheri.
„Garantam vizualizarea 100% a campaniei pe baza unui model de cumparare bazat pe performanta, dar mai mult, cautam sa crestem gradul de implicare al consumatorilor la o scara fara precedent, competenta care nu este disponibil nicaieri altundeva”, se arata pe site-ul de prezentare al EbolaPlay.
EbolaPlay este un serviciu oferit de E-bola Media, o companie fondata in 2006, in Ungaria, specializata pe distribuirea continutului video si management social media.
Platforma exista doar de un an insa s-a extins deja in 15 tari, inregistrand peste 500 de spoturi comerciale, peste 2.000 de site-uri sau blog-uri si beneficiaza deja de un milion de vizualizari pe luna.  
Pana in prezent, peste 100 de brand-uri care au apelat la serviciile EbolaPlay, printre care: P&G, Nestle, Sony Ericsson, Unilever, Microsoft,  Pepsi, T Mobile, HBO, LG, Danone, BMW, Nike, Heineken, Bayer, Red Bull, Nokia, Porsche sau Henkel.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0