Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
3 reguli de baza in email marketing
Tags: email marketing, social media, reduceri, oferte speciale, continut de calitate, promovarea afacerii
Atunci cand folosesti email marketing-ul ca instrument principal de promovare a afacerii, este important sat ii cont de urmatoarele sfaturi:
Atunci cand folosesti email marketing-ul ca instrument principal de promovare a afacerii, este important sat ii cont de urmatoarele sfaturi:
Daca vrei sa-ti pastrezi clientii si sa atragi si altii noi, este important sa oferi mereu continut de calitate. Atunci cand continutul oferit nu este interesant pentru consumator, acesta va decide sa se dezaboneze de la newsletter.
Scopul principal al unei campanii de email marketing este acela de a oferi informatii valoroase unui grup tinta. Poti oferi abonatilor stiri din domeniul tau de activitate, dar si sfaturi utile si oferte speciale. Acestea sunt cele mai accesate tipuri de continut.
2. Nu uita sa oferi mici cadouri, reduceri si oferte speciale
Pentru a-ti mentine abonatii multumiti si interesati, trebuie sa le oferi, pe langa continutul de calitate, anumite oferte speciale si produse gratuite. Poti oferi anumite carti electronice in mod gratuit, tutoriale video sau reduceri pentru anumite produse sau servicii.
Important este ca abonatii sa te considere o sursa de incredere si sa gaseasca mereu motive sa te urmareasca in continuare. In loc sa fie atrasi de firmele concurente, acestia vor ramane fideli companiei tale, deoarece le-ai oferit atatea informatii utile.
3. Integreaza continutul in social media
Pentru a asigura succesul campaniei, este esential sa folosesti canalele social media. Prin intermediul retelelor de socializare precum Facebook si Twitter, poti atrage mult mai multi clienti noi si ii poti fideliza pe cei deja existenti.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.