Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 pasi pentru un email marketing de succes

Tags: marketing, email marketing, sfaturi de marketing, de marketing

Email marketing-ul a devenit un important canal de marketing pentru afaceri. Este o modalitate rapida, relativ ieftina si facila de a te conecta cu clientii, de a-i face sa se reintoarca la site, generand vanzari. Iata cateva trucuri pentru a folosi acest instrument cat mai eficient.
1. Stabileste ceea ce vrei sa realizezi cu folosirea email marketing-ul.
 
Primul pas este sa-ti stabilesti obiectivele. Asta te va ajuta la crearea mesajelor din email-uri si ce vrei sa le oferi clientilor. Este important sa clarific audientei de ce ii trimiti email-uri, de ce trebuie sa-i pese de email-urile atle si ce trebuie sa faca mai departe. Succesul email marketing va depinde de masura in care email-urile furnizeaza valoare audientelor targetate.
 
2. Intelege-ti audienta.
 
Este important sa stie cand vor primi email-urile si la ce trebuie sa se astepte. Poate ca ii intereseaza ultimele informatii din domeniu sau poate s-au abonat pentru a prinde o reducere considerabila. Gandeste-te si la modul in care membrii audientei iti vor citi email-urile, daca le vor citi la serviciu unde imaginile sunt blocate sau de pe telefonul mobil. Continutul mesajului, design-ul stilul acestuia trebuie analizate si costumizate in functie de cum audienta va citi si va folosi email-ul.
 
3. Construieste un mesaj puternic.
 
Receptorii email-ului stiu acum ce fel de email-uri vor in inbox, ce nu vor acolo si ce pasi vor face pentru a scapa de mesajele nedorite. Email marketingul a evoluat inspre ceea ce vor utilizatorii sa primeasca si s-a departat de ceea ce vor marketerii sa trimita. Cheia succesului email marketingului este de a trimite mesaje relevante si targetate. In acest fel, abonatii vor astepta cu nerabdare urmatorul mesaj, il vor citi si poate vor si actiona facand o achizitie.
 
4. Trimite email-uri regulat.
 
Predictibilitatea email marketingului este o virtute: recipientii asteapta ca email-urile tale sa soseasca in intervalul temporara pe care l-au agreat cand s-au abonat. Daca ai spus ca trimiti un newsletter saptamanal in ziua de luni, asigura-te ca asa vei face. Abonatii isi vor pierde altfel interesul si pot sa te treaca in spam, uitand ca au semnat vreodata sa primeasca email-urile tale.
 
5. Imbunatateste capacitatea de livrare a email-urilor.
 
Cea mai mare provocare a email marketerilor in ziua de azi este sa asigure livrarea mesajelor. Trebuie sa fii atent ca mesajele de opt-in sa treaca de filtrele de spam ale furnizorilor de internet pentru a ajunge in inbox-ul recipientilor. Unul dintre pasi ar fi sa te asiguri ca nu trimiti niciodata un email reclama cuiva care nu a fost de acord sa-l primeasca. O alta practica buna este sa elimini bounce-urile ridicate si adresele de email care nu deschis niciun email pentru o lunga perioada de timp. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016