Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Facebook, Twitter si Myspace roaga Google sa nu mai fie afurisit

Tags: facebook, twitter, google, cautari, don't be evil

Cand Google a anuntat schimbarea rezultatelor de pe motorul de cautare propriu, integrand paginile gasite in reteaua sa de socializare, Google Plus, in defavoarea Twitter sau Facebook, companiile concurente au ripostat imediat. Se tem ca noua miscare este una subversiva care va face din Internet un instrument mai putin eficient.
 
 
Faptul ca au vociferat nu a l-a clintit pe Google, asa ca Facebook, Twitter si Myspace si-au unit fortele si au lansat o aplicatie „Don’t Be Evil” disponibila pe site-ul "Focus on the User". Este vorba de un plug-in care altereaza rezultatele cautarilor, astfel incat acestea sa semene mai mult cu cele de dinainte de implementarea Search PLus Your World. Aplicatia a fost elaborata in acest weekend de o echipa mica de oameni de la retelele de socializare rivale, mai sus amintite.
 
Numele aplicatiei este folosit ironic, caci "Don’t be evil" (Nu fi rau/ Nu face rau, n.r.) este un slogan important in filosofia fondatorilor Google care cred ca se poate face bani si fara a trece de partea intunecata a lucrurilor.
 
"Cand cauti dupa "cooking", Google decide ca renumitul bucatar Jamie Oliver este un raspuns relevant. Acest lucru poate fi inteles. Dar, in loc ca primul rezultat sa trimita catre contul de Twitter, care este actualizat zilnic, Google trimite link pe profilul de Google+ al bucatarului, care nu a mai fost actualizat de doua luni", se explica pe site-ul Focus on the User.
 
Acest instrument este departe de a fi unul perfect. Nu extrage din continutul retelelor concurente nimic altceva decat informatii primare, cum ar fi poze, nume si cateva date personale. Sunteti in cautarea ultimei postari pe Twitter? Atunci nu aveti noroc. Aplicatia nu este menita a fi un model de cautare, ci doar sa evidentieze defectele abordarii Google.
 
Modificarile aduse motorului de cautare Google sunt vizibile in prezent in SUA, nefiind extinse la nivel european. Oficialii Google nu au comentat nimic.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016