Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Samsung a castigat batalia brandurilor pe Twitter

Tags: twitter, samsung, galaxy note, reclama, super bowl

Anul trecut, brandul Audi a ajuns in centrul atentiei social media dupa ce a integrat in reclama de la Super Bowl hashtag-ul de pe Twitter. Succesul sau a facut ca la editia din acest an a Super Bowl, cinci dintre brandurile prezente sa ii urmeze exemplul pentru a anima conversatia pe Twitter. Iar toata acestea au constituit premisele pentru initierea unui concurs intre branduri si spoturile lor.
Pentru a extinde viata momentelor dedicate brandurilor din timpul Super Bowl, reteaua de microblogging a lansat competitia Twitter Ad Scrimmage si site-ul aferent, unde iubitorii de reclame isi pot vota spotul favorit.  

Asa se face ca la editia inaugurala din acest an, reclama celor de la Samsung pentru telefonul Galaxy Note a fost declarat marele castigator, obtinand 13,4% din voturi. Intitulat „Thing Called Love”, clipul ridiculizeaza fanii Apple care stau la cozi interminabile pentru a obtine produsul mult dorit.

Pe locul doi se situeaza trailer-ul pentru productia cinematografica „The Avengers”, cu 12,4% din voturi, urmat de spotul H&M avandu-l ca protagonist pe David Beckham (9.1% din voturi), M&M cu „Just My Shell” (8,6%) si Kia cu „A Dream Car, for Real Life” (7,9% din voturi).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0