Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Social media, pe cale de a deveni principala sursa de informare [INFOGRAFIC]

Tags: canale social media, stiri de ultima ora, facebook, twitter, informatii propagate

Canalele social media, precum Facebook, Twitter si Google+ au devenit principalele surse de informare ale utilizatorilor, acestia optand sa citeasca in News Feed ultimele noutati, in detrimentul surselor traditionale de stiri, conform celor mai recente studii realizate in Statele Unite.
In prezent, stirile online au ajuns sa genereze mai mult profit decat ziarele tiparite, iar aceasta tendinta este in crestere. Stirile online nu sunt insa intotdeauna veridice, astfel incat multe persoane au declarat ca au aflat stiri “de ultima ora” prin intermediul canalelor social media, care s-au dovedit apoi a fi eronate.
 
Potrivit studiului, care a preluat informatii din surse precum Washington Post, Pew Research Center si Reuters, peste 50% din utilizatorii de internet au aflat stiri de ultima ora prin intermediul canalelor social media si nu din surse oficiale de stiri, iar 46% se informeaza din mediul online cel putin de trei ori pe saptamana.
 
Canalele social media preferate de utilizatori pentru aflarea ultimelor noutati sunt Facebook (59,5%), Twitter (19,9%), YouTube (12,7%) si Google+ (11,6%). In prezent, social media a devenit una din principalele surse de informare, fiind depasita doar de stirile televizate si ajungand din urma stirile din ziarele tiparite.
 
De ce aleg tot mai multi sa se informeze prin intermediul canalelor social media? In primul rand, datorita rapiditatii cu care se propaga informatiile. De exemplu, exista mai multe stiri importante care au fost distribuite mai intai pe canalele social media, abia apoi ajungand sa fie preluate de celelalte surse de stiri: anuntarea nuntii regale (Twitter), moartea lui Whitney Houston (Twitter), moartea lui Osama bin Laden (Twitter), sau stirea cu privire la protestatarii ucisi in Bahrain (YouTube).
 
Este bine de retinut totusi ca stirile de ultima ora propagate pe retelele de socializare se pot dovedi a fi false, asadar este indicat sa verificam veridicitatea faptelor prezentate.

Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.5 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0