Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

YouTube deschide calea ONG-urilor catre audiente mai mari

Tags: youtube, campaigns, ong-uri, youtube nonprofit program

YouTube a introdus un nou instrument care ajuta la crearea de initiative online menite sa creasca numarul de vizualizari si inregistrari si sa urmareasca progresul initiativei respective. Se numeste Campaigns si face parte din YouTube Nonprofit Program fiind dedicat organizatiilor nonprofit.
Instrumentul seamana cu un termometru si arata cati oameni au vazut campania postata pe YouTube. Informatiile privind progresul si telul sunt prezentate cu ajutorul unei bare verzi situate in partea de jos a videoclipului impreuna cu un buton de share si un link catre website-ul campaniei.



De asemenea, se pot obtine informatii suplimentare despre progresul campaniei cu ajutorul unui tab special cum ar fi numarul de zile necesar pentru a ajunge la numarul dorit de vizualizari, numarul de share-uri.



Noul instrument vine in contextul lansarii unei serii de alte instrumente care le permit organizatiilor nonprofit sa aiba o audienta mult mai mare. Printre acestea se aflata un buton Donate special pentru efectiarea donatiilor, posibilitate de stream pentru a transmite live anumite evenimente si conferinte sau un buton care incurajeaza utilizatorii sa contribuie la cauza respectiva prin participarea la evenimentele ei.

„Cu mai bine de 18.000 de organizatii existente in programul YouTube Nonprofit suntem mereu in cautarea unor noi modalitati de a ajuta organizatiile sa faca ridice nivelul de contientizare asupra anumitor probleme prin cresterea numarului de vizualizari a filmuletelor postate”, spun reprezentantii companiei intr-o postare pe blog.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0