Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce se intampla cand un Audi S7 apare la o petrecere de vampiri

Tags: vampiri, audi s7, twilight, reclama, superbowl

Audi ironizeaza prea populara cultura a vampirilor in ultima reclama care va rula si in cadrul Super Bowl, scrie fascompany.com. Compania a desfasurat si un concurs pe Facebook, pentru a face incalzirea reclamei, postata acum pe YouTube si avand peste un milion jumate de vizualizari.
Modul in care Audi s-a gandit sa-si atraga fanii pe Facebook a fost unul original: concursul "Race The Light" (La intrecere cu lumina) ii invita pe fani sa descopere "bucatile" spotului de 60 de secunde. Cei care au reusit sa colecteze toate piesele puzzle-ului in 60 de secunde sau mai putin au putut viziona si forma finala a reclamei, dar au fost si inregistrati intr-o tombola al acrei premiu este o masina.
Pe 25 ianuarie spotul a fost postat si pe YouTube.

Creat de agentia Venables Bell & Partners, spotul prezinta un grup de tineri vampiri care se distreaza in padure, noaptea, pe acorduirle medodiei "Killing Moon"  a lui Echo and The Bunnymen. Din nefericire pentru ei, vampirul care vine intr-un Audi S7 ii incinereaza accidental pe toti, inclusiv el insusi cazand victima luminilor puternice ale farurilor LED.

Erich Pfeifer, directorul de creatie de la Venables Bell & Partners, este de parere ca fanii Twilight nu vor boicota brandul, caci simte ca acest trend al iubitorilor de vampiri a ajuns la climax, iar reclamele rulate la Super Bowl intentioneaza oricum sa distreze. In plus, a cam trecut vremea catelusilor si bebelusilor dragalasi ca personaje principale pentru a atrage simpatia publicului.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0