Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Adidas ne spune ca fiecare picatura conteaza

Tags: adidas, drydye, tricouri drydye, colorare, zero apa, economisire apa

Cum trendul ecologic este in mare voga, orice miscare in acest sens aduce companiei un plus de vizibilitate, de incredere si, desigur, de publicitate. Cam asa se intampla si in cazul Adidas care a reusit sa atraga atentia cu o noua tehnologie prietenoasa cu mediul si o campanie de comunicare prietenoasa cu publicul.
Sub deviza „Every drop counts” („Fiecare picatura conteaza”, n.r.), Adidas a confectionat o linie de tricouri folosind tehnologia DryDye ce presupune vopsirea tesaturilor fara apa. Mai exact, fara nicio picatura de apa, colorarea realizandu-se cu ajutorul dioxidului de carbon.
 
„La fiecare doi ani, e nevoie de toata apa din Mediterana penru a vopsi hainele pe care le purtam – asta inseamna 25 litri de apa pentru un singur tricou. In schimb, tricourile Adidas DryDye sunt colorate fara nicio picatura de apa”, spun reprezentatii companiei.
 
De asemenea, vopsirea tesaturilor cu zero apa reduce cu 50% si cantitatea de substante chimice necesare colorarii.
 
Adidas a lucrat impreuna cu grupul tailandez Yeh vreme de 5 ani pentru a dezvolta noua tehnologie si a facut pana acum o economie de 1,2 milioane litri de apa.
 
Iar pentru a comunica publicului realizarea sa, compania a realizat un filmulet de prezentare, precum si 50.000 de tricouri DryDye cu imprimeuri explicative.




Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0