Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa ratezi o afacere de 39 miliarde de dolari

Tags: at&t, t-mobile, obama, tranzactie companii telecomunicatii

Compania americana de telecomunicatii AT&T a pierdut ocazia de a cumpara T-Mobile SUA, intelegand in cele din urma ca nu va putea castiga atata vreme cat administratia Obama se opune formarii celui mai mare serviciu de telefonie mobila la nivel statal.

AT&T a pierdut astfel ocazia de a-si mari semnificativ proportiile, iar decizia de a renunta la o intelegere in valoare de 39 miliarde de dolari reprezinta o nereusita majora al planului de dezvoltare avut in vedere de companie. In acelasi timp, viitorul T-Mobile ramane unul incert.

In schimb, pentru administratia Obama interzicerea acestei tranzactii inseamna o dovada a revigorarii legii de antitrust care interzice comportamentul anti-competitiv si incorect al practicilor in afaceri. Mai exact, legea antitrust (sau legea concurentei) incadreaza ca ilegale anumite practici care intentioneaza sa produca daune unor afaceri sau consumatorior si sa incalce astfel etica in afaceri.

Potrivit analistilor, o uniune a celor doua companii ar fi insemnat ocuparea a circa 75% din piata de telecomunicatii si ar fi dominat astfel un domeniu in care alte companii ar fi avut putine sanse de dezvoltare.

Avocatii care s-au ocupat de acest caz considera ca procesul a fost castigat de consumatorii americani care ar fi trebuit sa plateasca preturi mult mai mari si un nivel scazut al inovatiilor daca cele doua companii si-ar fi unit fortele.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0