Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele mai virale 10 reclame din toate timpurile

Tags: reclama, viral, clip, clip viral, nike, evian, old spice

Cand brandul si internetul se intalnesc, exista toate sansele sa se nasca o reclama cu potential viral. Iata 10 clipuri care au innebunit lumea online. Au milioane de vizualizari si inca mai aduna.
10. VW, Piano Staires – 13.173.232 vizualizari
Brand: VW
Povestea: Ideea reclamei pleaca de la o intrebare: cum pot fi motivati oamenii sa foloseasca mai degraba scarile normale decat cele rulante? Interogatia isi gaseste raspunsul in ceea ce autorii clipului numesc „teoria jocului”, ce sustine ca indivizii  fac alegeri mai bune atunci cand factorul motivator este distractia. In fond, nu-i asa, omul este o creatura caruia ii place sa se joace si nu ar rata nicio ocazie sa se bucure putin. Teoria a fost transpusa pe ecran intr-un calup de imagini video ce prezinta transformarea treptelor obisnuite ale unei scari de metrou in clape de pian, asa incat de fiecare data cand cineva calca pe ele, acestea sa cante. Si uite asa, teoria s-a transformat intr-o reclama virala, cu peste 13 milioane de vizualizari.
9. Dove, Evolutia – 16.555.343 vizualizari
Brand: Dove
Video: Evolution
Povestea: O tanara ca oricare alta, nici frumoasa, nici urata, intra intr-un studio unde cu ajutorului machiajului, a hair stilistilor, dar mai ales a Photoshop este transformata intr-o frumusete al carei chip va trona pe un panou publicitar urias. Reclama conchide sugestiv: „Nu-i de mirare ca avem o perceptie denaturata asupra frumustetii”. Impactul? Peste 16 milioane de vizualizari.
8. Inspired Bicycles, Danny MacAskill – 20.532.410 vizualizari
Brand: Inspired Bicycles
Video: Danny MacAskill April 2009

Povestea: Pentru realizarea videoclipului au fost necesare cateva saptamani bune si rabdarea de a-l urmari indeaproape pe Danny MacAskill, un biker pasionat care face cateva acrobatii uluitoare cu propria sa bicicleta. Merge pe garduri si acoperisuri, sare de pe poduri, se roteste in aer folosindu-se de trunchiul unui copac, evita cu maiestrie tot felul de obstacole. O reclama „nebuna” care a adunat peste 20 milioane de vizualizari.
7. Google, Explore the sky in Google Earth 4.2 – 20.904.008 vizualizari
Brand: Google
Povestea: Clipul video este, de fapt, o prezentare a tutorialului Google Earth 4.2, cu ajutorul caruia poti nu doar sa te plimbi pe mapamond, ci ai acces la minunatiile cerului de deasupra ta, poti face turul constelatiilor, sa vezi fotografii ale NASA si sa patrunzi in intimitatea galaxiilor. Lumea iubeste cerul si de accea clipul are aproape 21 de milioane de vizualizari.
6. Nike, Write The Future – 21.151.497 vizualizari
Brand: Nike
Povestea: Reclama tipica a Nike. Sportul rege (fotbalul), cu regele sau in prim plan (Ronaldo) si incaltari demne de amandoi (Nike). Videoclipul contine un colaj de imagini senzationale din timpul meciurilor de fotbal si o viziune a impactului acestui sport asupra lumii intregi.
5. Michelle Phan (IQQU), Lancome Tutorial – 21.781.931 vizulaizari
Brand: Michelle Phan (care are in prezent propria sa linie de cosmetice, IQQU)
Povestea: Un tutorial despre cum sa te folosesti de timpul generat de o calatorie cu avionul pentru a te darui rasfatului, infrumusetarii. Clipul este un ghid despre arta machiajului in spatii, sa spunem, neconventionale.
4. The T-Mobile Dance – 23,174,469 vizualizari
Brand: T-Mobile
Povestea: Gara din Liverpool devine o veritabila sala de dans, dupa ce din boxe incep sa curga acorduri dintre cele mai variate. Intiativa unui trecator de a se lasa in voia muzicii este urmata usor-usor de alte cateva zeci de persoane. Totul se transforma intr-un sincron ad-hoc, care degaja bucurie autentica si dorinta de a impartasi experienta cu prietenii. Si cum altfel decat prin T-Mobile.
3. Old Spice, The Man Your Man Could Smell Like – 24.737.424 vizualizari

Brand: Old Spice
Povestea: Un clip scurt, dar concentrat si foarte amuzant. Un melanj intre realitate si dorinta, dar mai ales un clip despre cum poti pacali realitatea cu putin parfum... de barbat.
2. ZaZoo Condoms – 31.742.878 vizualizari
Brand: ZaZoo Condoms
Video: Condoms
Povestea: Tata si fiu la cumparaturi. Fiul de cativa anisori devine isteric dupa ce parintele refuza sa-i cumpere dulciuri. Tipetele baiatului oripileaza intreaga audienta si subliniaza subtil, apoi cu mult umor ideea de contraceptie. Dar frumusetea reclamei sta nu doar in idee, ci mai ales in suspansul pe care il creaza, dat fiind faptul ca privitorul va afla abia la final ce anume incearca clipul sa vanda.
1. Evian "Live Young" (Roller Babies) – 32.717.807 vizualizari

Brand: Evian
Povestea: Un grup de bebelusi danseaza free-style. Dar nu oricum. Pe role! Clipul este ritmat, amuzant si atat de popular incat a a fost transformat intr-o veritabila reclama de televiziune. In plus, lumea nu mai pare sa se sature de el. Este cel mai vizionat clip publicitar de pe web, cu peste 32 milioane de vizualizari, iar "virusul" inca mai face ravagii.
Daca este sa ne luam dupa toate aceste creatii publicitare, s-ar zice ca reteta succesului viral este un mix de umor, inteligenta, inspiratie, supriza si noroc.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0