Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Brandurile online-ului romanesc

Tags: branduri, online, online romanesc, cele mai populare branduri, evensys

Pe masura ce creste si se dezvolta, online-ul romanesc creeaza tot mai multe oportunitati pentru branduri, contribuind din plin la cresterea notorietatii lor. Dar care sunt cele care se bucura de cea mai mare vizibilitate online?
Potrivit studiului "Online Leading Brands 2012", realizat de Evensys in colaborare cu Gemius, cele mai populare branduri romanesti pe internet sunt Dacia, Ursus si Borsec.

Tot acestea sunt considerate si cele mai de incredere branduri romanesti, iar ca prezenta pe internet primele pozitii sunt ocupate de Dacia, Borsec si eMag,.

Studiul a vizat patru industrii majore, respectiv auto, finante-banci, produse de ingrijire personala si telecom. Luand in considerare aceste patru domenii principale, topul prezentei online arata astfel:

Finante-Banci: ING, BCR si BRD
Ingrijire personala: Avon, Oriflame si Gillete
Telecom: Vodafone,Orange si Cosmote
Auto: Mercedez Benz, BMW si Dacia

In privinta a ceea ce se intelege prin prezenta unui brand online, respondentii au declarat importante datele oferite despre produse sau servicii si imaginea brandului online, precum si comunicarea cu clientii.

"Online Leading Brands este singurul studiu oferit public care evalueaza prezenta online a brandurilor, ale carui rezultate sunt de interes atat pentru marketeri cat si pentru companii. Se fac din ce in ce mai multe campanii in online, tocmai pentru ca brandul sa capete notorietate, si e important sa stim cum se vad acestea din perpectiva consumatorilor", spune Cristian Manafu, managing partner, Evensys.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0