Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
			
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
		Comertul pe Facebook. Ce temeri au cumparatorii?
		Tags: social media, protectia datelor, achizitie, afacere, online, vanzari, clienti
In perioada urmatoare va fi in mod cert interesant de urmarit evolutia in paralel a platformei Google pentru antreprenori si a paginilor de brand gazduite de Facebook.
	
		
	In perioada urmatoare va fi in mod cert interesant de urmarit evolutia in paralel a platformei Google pentru antreprenori si a paginilor de brand gazduite de Facebook.
	   
							Chiar daca la nivel global nu va fi usor de cuantificat in perioada urmatoare, evolutia celor doua va putea fi comparata cu siguranta peste aproximativ doi ani. Exista insa cateva lucruri care ar putea sa nu mai dea rezultate in acest moment pentru unele afaceri de pe Facebook:
1. Lipsa vizibilitatii.
Multe afaceri pornesc de la ideea ca multi fani inseamna in mod firesc multe vanzari, insa realitatea este cu totul alta fiindca o astfel de gandire elimina din start responsabilitatea companiei in ce priveste conversia. In plus, tendinta dezvoltata de Facebook este cea care ii face pe utilizatori sa fie multumiti de informatiile primite in social media in ce priveste magazinul online si sa evite sa mai viziteze si adresa site-ului.
2. Paradoxul procesului de achizitie.
Pentru unele branduri care au implementat ulterior achizitia prin intermediul retelei de socializare, aceasta strategie are toate sansele sa nu atraga potentialul optim al cumparatorilor, dat fiind faptul ca cei mai multi dintre acestia au fost deja obisnuiti sa cumpere direct de pe site astfel ca vor face diferentierea clara intre site ca magazin online si Facebook ca spatiu de socializare.
3. Temeri legate de securitate si protectia datelor.
Sa castigi increderea utilizatorilor pentru achizitia in online nu mai este o provocare asa cum se intampla la inceputurile comertului electronic. Insa temerile legate de securitate si protectia datelor par sa se mentina inca la un nivel destul de ridicat cand vine vorba de social media.
	
		
	1. Lipsa vizibilitatii.
Multe afaceri pornesc de la ideea ca multi fani inseamna in mod firesc multe vanzari, insa realitatea este cu totul alta fiindca o astfel de gandire elimina din start responsabilitatea companiei in ce priveste conversia. In plus, tendinta dezvoltata de Facebook este cea care ii face pe utilizatori sa fie multumiti de informatiile primite in social media in ce priveste magazinul online si sa evite sa mai viziteze si adresa site-ului.
2. Paradoxul procesului de achizitie.
Pentru unele branduri care au implementat ulterior achizitia prin intermediul retelei de socializare, aceasta strategie are toate sansele sa nu atraga potentialul optim al cumparatorilor, dat fiind faptul ca cei mai multi dintre acestia au fost deja obisnuiti sa cumpere direct de pe site astfel ca vor face diferentierea clara intre site ca magazin online si Facebook ca spatiu de socializare.
3. Temeri legate de securitate si protectia datelor.
Sa castigi increderea utilizatorilor pentru achizitia in online nu mai este o provocare asa cum se intampla la inceputurile comertului electronic. Insa temerile legate de securitate si protectia datelor par sa se mentina inca la un nivel destul de ridicat cand vine vorba de social media.
Autor: Mihaela Pascu
		
	Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
			
    Recomanda-l prietenilor:
           
        Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
        
    
     
    
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota: 
                    5
                    din 5
                 - 1 vot.
    






 


 RSS Flux RSS 2.0
 RSS Flux RSS 2.0 Sitemap XML
 Sitemap XML

Articole similare
3 pasi simpli pentru a-ti indeparta clientii
Cumparaturile online iau avant: 66% dintre consumatori prefera sa faca shopping online
Primul instrument de vizualizare a unui brand
10 intrebari pe care sa le pregatesti inainte de a angaja un expert in social media
Ultimele articole
97% dintre tinerii din UE folosesc internetul zilnic
Cum sa inveti singur optimizare SEO – Ghid simplu pentru incepatori
Meta AI ajunge si in Europa
Noua actualizare Google: cum iti poate afecta site-ul si ce trebuie sa faci