Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cat de rentabil este sa lucrezi in social media
Tags: social media, salarii social media, social media specialist, studiu hr, online specialist, salarii
Nu foarte ori nu in Romania, cel putin daca este sa luam in considerare salariile oferite pentru posturile din domeniu. Potrivit unui studiu al pietei de social media din Romania realizat de realizat de Stillae, Evensys si Portal HR, salariile au inregistrat in acest an o scadere comparativ cu 2011.
Nu foarte ori nu in Romania, cel putin daca este sa luam in considerare salariile oferite pentru posturile din domeniu. Potrivit unui studiu al pietei de social media din Romania realizat de realizat de Stillae, Evensys si Portal HR, salariile au inregistrat in acest an o scadere comparativ cu 2011.
Potrivit studiului State of Social Media, salariul mediu net al unui roman care lucreaza în social media este de 660 de euro, in scadere de la circa 850 euro in 2011.
Cele mai fecvente joburi in domeniu sunt cele de Social Media Manager (20%), Social Media Specialist (14%) sau Online Specialist (10%). Alte joburi sunt cele de Content Manager (6%), PR Consultant (6%), Social Media Editor (6%), Community Manager (4%) sau New Media Specialist (4%).
Cei mai bine platiti sunt social media managerii care pot castiga pana la 1500 de euro, in cazul celor din categoria senior. Salariul unui copywriter este cuprins intre 350 si 700 de euro, venitul lunar al unui DTP-ist variaza de la 400 si 550 de euro, iar al unui social media specialist intre 300 si 600 de euro. Sumele se modifica in functie de experienta angajatului.
Studiul mai arata ca cei mai multi angajati cu responsabilitati de social media vin din domenii precum: relatii publice (19%), online (11%) si presa (9%).
Principalele responsabilitati ale acestor angajati constau in managementul conturilor sociale si postarea si revizuirea continutului.
Acolo unde nu exista un departament special de social media toate responsabilitatile specifice de social media trec de cele mai multe ori in sarcina departamentului de marketing. Insa in ultimul an s-a inregistrat o crestere cu 4% a numarului de departamente create special pentru a indeplini responsabilitatile respective.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.25
din 5
- 8 voturi.
Articole similare
5 moduri in care sunt cheltuiti banii in social media
Brand-urile de bauturi alcoolice le interzic copiilor accesul pe paginile lor de Facebook
Irlanda lanseaza campanie de turism la nivel mondial
Crowdsourcing-ul sau cum sa te folosesti de intelepciunea multimii
Ultimele articole
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni
Performanta Romaniei spre obiectivele Deceniului Digital 2030, sub media UE