Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cu Facebook inainte: Tendinte social media pe piata romaneasca
Tags: social media, companii romanesti, studiu gfk, retele sociale, facebook
Dincolo de a fi o moda, retelele sociale constituie un instrument grozav pentru a comunica cu consumatorii, iar acest lucru incepe sa fie constientizat si de catre companiile romanesti care devin tot mai active in acest sens.
Dincolo de a fi o moda, retelele sociale constituie un instrument grozav pentru a comunica cu consumatorii, iar acest lucru incepe sa fie constientizat si de catre companiile romanesti care devin tot mai active in acest sens.
Intentiile pentru 2012 arata o cresere usoara pentru canalele deja existente si bine pozitionate, cum sunt Facebook, LinkedIn sau Youtube, dar si un interes mai accentuat pentru utilizarea pe scara mai larga a Twitter-ului si blogurilor independente (crestere de 8%, respectiv 6%). Astfel, Twitter ajunge sa fie interesant pentru 19% dintre companii, iar campaniile pe bloguri independente pentru 27%.
In ceea ce priveste scopul cu care sunt folosite aceste medii, studiul GfK remarca in 2012 o concentrare semnificativ mai mare fata de 2011 pe relaţia cu clientii. Fidelizarea este un obiectiv important anul acesta pentru 60% dintre respondenti (versus 49% in 2011), interactiunea clientilor cu marca pentru aproape jumatate (fata de 34% anul trecut), iar oferirea de servicii de relatii cu clientii (customer care) pentru 39%, reprezentand o crestere de 10 procente fata de 2011. Scopuri foarte importante raman cresterea vânzărilor - pentru doua treimi dintre cei chestionati - si gasirea partenerilor de afaceri - pentru mai mult de jumatate dintre acestia.
"Daca anul trecut, multe companii s-au axat pe crearea unei imaginii de marca sau de companie prin intermediul retelelor sociale, in 2012 companiile constientizeaza mai mult rolul acestora in apropierea de client. Obtinerea unei imaginii pozitive este completata acum de indicatorii legati de cresterea vanzarilor, dar si de loializare”, spune Traian Nastase, Online Project Manager GfK Romania.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Cum sa iti cauti un job si sa il alegi pe cel mai potrivit
Are compania ta nevoie de un expert in Social Media? Patru intrebari pentru a afla raspunsul
Prima competitie din Romania in domeniul sigurantei ocupationale, Safety Awards, isi asteapta candidatii
Cum sa te credibilizezi pe Google
Ultimele articole
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni
Performanta Romaniei spre obiectivele Deceniului Digital 2030, sub media UE