Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum influenteaza Pinterest marketingul online

Tags: social media, marketing online, pinterest

Nou-venitul Pinterest este pe cale sa revolutioneze marketingul online si canalele social media. De ce? Pentru ca site-ul lansat in 2010 a reusit sa stranga in aproximativ 6 luni 10 milioane de vizitatori noi, dar si pentru ca aproximativ 82% din utilizatorii activi de pe Pinterest sunt femei, conform Google Ad Planner.
Femeile sunt in general mai active pe site-urile de socializare, cum ar fi Facebook si Twitter, acestea petrecand in general cu 30% mai mult timp pe astfel de site-uri decat barbatii. Se pare ca femeile sunt mai inclinate spre socializare, barbatii considerand in general canalele social media ca fiind o sursa de entertainment sau de aflare de noi informatii, spre deosebire de femei, care isi doresc mai mult sa interactioneze cu ceilalti si sa construiasca o comunitate online.
 
De ce are Pinterest un asa de mare succes in randul femeilor? In primul rand, datorita caracterului “deschis” pe care il are, permitand utilizatorilor sa adauge continutul care le place in mod deosebit, sa redistribuie imaginile preferate si sa urmareasca interesele prietenilor. Si, avand in vedere ca femeile realizeaza aproximativ 85% din toate cumparaturile online, este de inteles de ce brandurile au de castigat de pe urma Pinterest.
 
Pinterest este ideal pentru cei care comercializeaza bunuri si servicii, deoarece le permite sa isi promoveze produsele in mod placut, fara a deranja consumatorii. Exista doua tactici utilizate de companii pentru targetarea femeilor pe Pinterest. In primul rand, acestea expun pe Pinterest produse si servicii care sunt placute in general femeilor. De asemenea, companiile isi pot astfel promova in mod selectiv produsele pe Pinterest.
 
O alta tactica de marketing pe Pinterest este crearea unui mediu care favorizeaza asocieri pozitive cu compania respectiva. Pentru ca femeile sunt in general mai dispuse sa adopte noi canale de social media si de comunicare, acestea pun bazele unui trend, pe care companiile apoi il fructifica, prin personalizarea produselor si targetarea audientei feminine. 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0