Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Experienta clientului cu brandul devine principalul diferentiator, depasind ca importanta pretul si produsul
Tags: customer experience, retail days, conference arena, marketing insiders, marriott bucharest, 26 noiembrie
Pana in 2020, experienta clientului cu brandul va fi diferentiatorul cheie, depasind ca importanta pretul si produsul, potrivit prestigioasei firme de consultanta, Walker. Companiile care vor reusi sa creeze experientele memorabile intre clienti si branduri vor avea asadar cel mai important avantaj competitiv. Customizarea este cuvantul cheie, iar studiile arata ca multe dintre companii au inteles deja acest lucru. Ultimul studiu realizat de Accenture demonstreaza ca 81% dintre executivii implicati in cercetare considera experienta clientilor cu brandul ca fiind in top 5 al prioritatilor organizatiilor lor.
Pana in 2020, experienta clientului cu brandul va fi diferentiatorul cheie, depasind ca importanta pretul si produsul, potrivit prestigioasei firme de consultanta, Walker. Companiile care vor reusi sa creeze experientele memorabile intre clienti si branduri vor avea asadar cel mai important avantaj competitiv. Customizarea este cuvantul cheie, iar studiile arata ca multe dintre companii au inteles deja acest lucru. Ultimul studiu realizat de Accenture demonstreaza ca 81% dintre executivii implicati in cercetare considera experienta clientilor cu brandul ca fiind in top 5 al prioritatilor organizatiilor lor.
Trendul este prezent si pe piata de business din Romania, unde tot mai multe companii isi concentreaza atentia pe experienta clientilor cu brandul. Tocmai de aceea, Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, organizeaza Customer Experience & Retail Days, eveniment care isi propune sa aduca in centrul discutiilor clientul. Evenimentul, la care sunt asteptati aproximativ 80 top & middle manageri, va avea loc pe 25 si 26 noiembrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
"Evolutia tehnologica uimitoare a ultimilor ani, exigentele clientilor, mereu altele, competitia tot mai stransa sunt doar cateva dintre caracteristicile mediului de business in care lucram. in aceste conditii, a fi un bun specialist, un bun strateg este insuficient. Avem nevoie de informatii la zi, de conexiuni si perspective diferite, proaspete, asupra provocarilor pe care le intampinam zilnic. Iar Customer Experience & Retail Days isi propune sa faca exact asta: sa creeze mediul potrivit pentru dezbateri documentate referitoare la experientele clientilor cu brandurile, cu focus pe provocarile din retail." puncteaza Madalina Vilau - Managing Director, Marketing Insiders Group si fondator Conference Arena.
Customer Experience & Retail Days va fi structurat pe 2 directii principale: in prima zi subiectul central va fi evolutia relatiei dintre branduri si clienti, iar in cea de-a doua zi vor avea prioritate particularitatile pietei de retail. Dintre subiectele abordate mentionam: Consecintele revolutiei tehnologice si felul in care influenteaza aceste transformari relatia clientilor cu brandurile, Digital Customer Experience- perceptia clientilor & perspectiva companiilor, Migrarea retailului din online in offline, Evolutia programelor de loializare in retail, Vanzarea asistata si self- service.
Unul dintre speakerii prezenti la eveniment este Richard Min- EMEA Manager, Air Aroma. Legatura dintre miros si emotii, felul in care acestea ne influenteaza deciziile si atasamentul fata de un brand, comunicarea olfactiva vor fi subiectele abordate de reprezentantul Air Aroma- lider mondial in solutii de parfumare corporate.
Cristina Grigore - Director Executiv, Fundatia Parinti din Romania va fi de asemenea prezenta la eveniment, cu prima prezentare despre serviciul PEDITEL 1791, sustinuta in Bucuresti. Call center-ul pediatric PEDITEL 1791 a fost initiat si implementat de Fundatia Parinti din Romania, la Spitalul de Copii Cluj urmand ca, datorita succesului inregistrat pe plan local, sa fie extins la nivel national.
Nansi Lungu - Lector univ drd. la catedra de stiinte cognitive, Universitatea Titu Maiorescu va vorbi despre neuromarketing, mai exact despre modul in care consumatorii iau decizii si despre legatura dintre procesul decizional si ariile creierului uman.
Conferinta se bucura de sprijinul: Mediatel Data - Gold Partner, Alpine Adventure Romania - Supporting Partner, Air-Aroma- Scented Partner.
Parteneri media: Manager.ro, Marketingportal.ro, Jurnalul de Afaceri, Banci si Bancomate, Romania libera, Doing Business, Kompass.
Pentru mai multe informatii despre eveniment va invitam sa accesati http://www.conference-arena.com/customer-experience-retail-days.
Pentru inscrieri de participare sau oportunitati de parteneriere, va rugam sa ne contactati pe adresa registration@conference-arena.com.
Pentru mai multe detalii va rog sa contactati:
Diana Nita | MARKETING INSIDERS GROUP
E-mail: diana.nita@market-insiders.com l Web: www.conference-arena.com
Despre Marketing Insiders Group
Descoperiti generatia de business multidisciplinara!
CONFERINTE INTERNATIONALE | CERCETARE DE PIATA | TRAINING PERSONALIZAT | BRANDING STRATEGIC
Pasiti in noua era de business cu cei mai buni experti de marketing, traineri si consultanti ai momentului sub acelasi acoperis vizionar. Cifre: 50 de branduri internationale in portofoliu; competente ATL, BTL si TTL; membri ai juriului Stevie Awards (Categoria Sales & Customer Service); peste 15 ani de know-how strategic de contact center (Asociatia Romana a Contact Centerelor, Romanian Contact Center Awards, Contact Center Magazine); 11 comunitati targetate de social media; mai mult de 100 de conferinte de afaceri organizate in Europa. Aflati mai multe vizitand: market-insiders.com.
Autor: Marketingportal.ro
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Credit Risk & Debt Collection Forum: despre detaliile care definesc succesul in colectarea de creante
88 la suta din companiile europene cred ca ofera servicii de Customer Care excelente, in timp ce doar 8 la suta din clientii acestora cred acelasi lucru
Mai multe articole despre customer experience
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.