Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

La ce ne uitam cand e televizorul deschis: la contul de e-mail

Tags: tableta, telefon inteligent, retele de socializare

S-a cam dus vremea televiziunii-miraj, a emisiunilor care te tintuiau in fata televizorului, facndu-te sa uiti de orice alta activitate. Si asta pentru ca televiziunea nu mai satisface de una singura nevoie de distractie a oamenilor. Optiunile sunt mai diversificate acum.
40% dintre utilizatorii de tablete si de telefoane inteligente spun ca isi folosesc, in dispozitivele mobile in timp ce se uita la televizor, conform unui studiu efectuat de Nielsen.
 
Utilizatorii multitasking se logheaza la programe, fluxuri de reclame, dar si la alte activitati, principala sursa de distragere a atentiei sunt e-mail-ul si retelele de socializare.
 
60% dintre utilizatorii de tablete si de telefoane inteligente isi verifica e-mail-ul in timp ce se uita la TV, aproape acelasi procent (59 %) facand acelasi lucru in pauzele publicitare. 42% dintre respondentii Nielsen au declarat ca acceseaza retelele de socializare atat in timpul emisiunilor, cat si al pauzelor.
 
Cautarea este o metoda populara de petrecere a timpului, studiul afland ca 46 % dintre utilizatori navigheaza pe internet cautand informatii aleatorii, in timpul programelor TV si a reclamelor. Sub o treime cauta informatii legate de ceea ce vad la televizor.
 
Autor: Madalina Alexe


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 17-Oct-2011 21:40:33
Sa mai deschid televizorul ??? Poate pe Animal Planet sau Discovery . La posturile romanesti nu mai ai ce vedea si auzi . Numai dobitoci , nulitati si manipulare cit cuprinde.....

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0