Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Mobile marketing: Unde si cat se investeste in promovarea pe mobil

Tags: mobile advertising, investitii, cheltuieli publicitate mobil, europa, iab

Piata globala de mobile advertising a fost evaluata la peste 5.3 miliarde de dolari in 2011, se arata intr-un studiu realizat de IAB Mobile Marketing Center of Excellence si IAB Europe.
Datele releva faptul ca in regiunea Asia-Pacific se cheltuie cea mai mare suma de bani pe campanii de promovare pe mobil. Mai exact, 1.9 miliarde de dolari, adica 36% din valoarea totala a pietei. Aceasta regiune a intrecut pana si America de Nord, ale carei investitii in mobile advertising reprezinta 31.4% din total.

„Mobilul are un potential urias in mediul publicitar. Iar acesta nu este doar un fapt local, sau o chestiune europeana. Pe masura ce tot mai multe campanii apar in ecosistemul global, piata se extinde dincolo de frontiere”, spune Alan Heureux (presedinte IAB Europe).

Europa si America de Nord, detin impreuna 57.3% din banii investiti in piata de mobile. Anul trecut, in Europa s-au cheltuit 1.38 miliarde dolari, in vreme ce in America de Nord s-au cheltuit 1.68 miliarde dolari.

Privind mai in detaliu si impartind mobile advertising-ul in subcategorii, se observa ca Europa se afla pe primele trei pozitii in ceea ce priveste reclamele display, cele text si promovarea prin motoarele de cautare. Prima pozitie este insa acaparata de regiunea Asia-Pacific in cazul promovarii prin search si de America de Nord in cazul promovarii prin reclame dispay si text.   
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0