Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Social media a atras numai 1% din vanzarile de Black Friday
Tags: marketing, black friday, social media, amazon
Vanzarile online de Black Friday au atins un nou record anul acesta, conform IBM, dar social media nu au jucat un rol foarte important, cel putin nu conform masuratorilor directe, relateaza mashable.com.
Vanzarile online de Black Friday au atins un nou record anul acesta, conform IBM, dar social media nu au jucat un rol foarte important, cel putin nu conform masuratorilor directe, relateaza mashable.com.
IBM a descoperit ca numai 1% din toate achizitiile si traficul pe site-urile de e-commerce, de Black Friday si in toata saptamana dealtfel, au fost generate de site-urile social media. Cu alte cuvinte, doar 1% din comenzi au venit de la persoane care vizitasera inainte o retea de socializare.
Cifra se bazeaza pe tranzactiile monitorizate de IBM in randul a 800 de site-uri americane de retail si nu s-a imbunatatit fata de anul trecut.
Desi acest rezultat ar putea sa-i bosumfle pe marketerii care au investit serios in capmanii social media, acestea au influente indirecte. Ele nu au inca abilitatea de a atrage trafic sau vanzari direct pe site, spune Jay Henderson, director de strategi la IBM Smarter Commerce.
Insa cumparatorii vad un produs pe Facebook sau Pinterest si poate nu se duc apoi pe site-ul e-commerce sa achizitioneze direct produsul, ci mai navigheaza pe ici, pe colo. Ideea ar fi sa se gaseasca o metoda de masurare a influentei de interactiune cu produsul pe unul din site-urile de socializare, inainte a face cumparatura finala.
Adobe Digital Index, de exemplu, a descoperit ca au fost mai multe conversatii pe social media despre Black Friday decat despre Thanksgiving Day. Iar Amazon este retailerul despre care s-au facut cele mai multe mentiuni: 450.000 in doua zile.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.