Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

STUDIU: Importanta practica atribuita retelelor sociale online ca instrument de marketing

Tags: studiu, social media, marketing, facebook, manageri

80% dintre companiile cu mai putin de 100 de angajati vor folosi, anul acesta, social media pentru strategia de marketing, conform estimarilor eMarketer.com. Pana in 2012, rata de utilizare va fi si mai mare, iar eforturile in acest sens vor castiga in gradul de sofisticare. Majoritatea companiilor recunosc acum faptul ca o strategie de social media bine creata este o parte esentiala a mixului de marketing.
Studiul "Impactul utilizarii retelelor de socializare online de catre angajati asupra activitatii firmei" a evidentiat ca Internetul este folosit in cele mai multe dintre firmele din Romania. Astfel, in aproape doua treimi din companiile romanesti (65,1%), majoritatea angajatilor care lucreaza pe computer au si acces la Internet.
 
Trebuie mentionat si cazul companiilor (3,5% din cele esantionate) in care niciun angajat care lucreaza pe computer nu are acces la Internet. 2,9% din manageri nu stiu cati dintre angajatii lor au acces la Internet, ceea ce inseamna ca nu exista o strategie de marketing care sa includa utilizarea retelelor de socializare online.
 
Ceea ce ne conduce la o alta concluzie a studiului, aceea ca, in ciuda faptului ca trei sferturi din managerii romani considera RSO drept o oportunitate de marketing, vanzare si comunicare corporatista, peste doua treimi din companiile romanesti (69,1%) nu au reglementat utilizarea retelelor sociale online de catre angajati. Ce sustine aceasta reactie? Faptul RSO sunt vazute ca o amenintare la adresa functionarii profitabile a societatii.
 
Studiul "Impactul utilizarii retelelor de socializare online de catre angajati asupra activitatii firmei" a fost realizat pe un esantion de 512 respondenti, in perioada 1 - 30 iunie 2011, de Divizia Market Research a grupului romano-german Rentrop & Straton, liderul pietei de informatii specializate din Romania.
 
Pentru mai multe informatii: Cristina Apopei, Project Manager, telefon: 021.317.25.79, e-mail: cristinaa@rs.ro. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016