Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Utilizarea social media de catre companii: Unde, care, cat
Tags: social media, utilizare social media, companii, studiu, facebook, twitter
Un studiu realizat de firma InSites Consulting releva faptul ca platformele social media cel mai des utilizate de catre companii sunt Facebook (61%), Twitter (39%), LinkedIn (29%) si YouTube (24%).
Un studiu realizat de firma InSites Consulting releva faptul ca platformele social media cel mai des utilizate de catre companii sunt Facebook (61%), Twitter (39%), LinkedIn (29%) si YouTube (24%).
In Europa, in schimb, cel mai mare grad de utilizare a Facebook-ului de catre companii se inregistreaza in Marea Britanie, in timp ce 45% din companiile olandeze folosesc Twitter, 42% din acestea mizeaza pe LinkedIn si 25% din companiile germane utilizeaza YouTube.
Companiile care si-au integrat social media in activitatile lor utilizeaza in medie trei canale social media diferite, iar angajatii si clientii acestora tind sa fie mai multumiti si mai dispusi sa recomande compania altor persoane.
Per ansamblu insa, se constata ca nivelul integrarii mediilor sociale cu activitatile companiei este foarte redus. Doar 12% din companiile analizate si-au integrat complet prezenta social media cu activitatile curente.
Studiul a mai aratat ca 29% din acestea nu folosesc retelele de socializare in mod activ si alte 27% din companii sunt abia la inceput de drum in ceea ce priveste utilizarea Facebook, Twitter sau LinkedIn.
Cel mai mare numar de companii indiferente fata de social media se regasesc in Franta, unde 46% dintre antreprenorii respondenti au declarat ca firmele lor nu gasesc vreo utilitate pentru retelele sociale.
Mai multe date sunt disponibile aici.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
4 reguli esentiale in marketingul prin social media
Dezbatere Customer Experience & Retail Days: Relatia dintre clienti si branduri evolueaza dincolo de proceduri si strategii, in sfera relatiilor personalizate
Facebook introduce Real-Time Analytics
Social media si afacerile: pierdere de timp sau oportunitate irosita?
Ultimele articole
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni
Performanta Romaniei spre obiectivele Deceniului Digital 2030, sub media UE