Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum identifici cele mai bune strategii de marketing pentru afacerea ta?

Tags: management si marketing, tactici, canale, promovare, strategie de marketing

Probabil o suta de ani nu ne-ar ajunge ca sa testam tot ce exista in acest moment ca strategie de marketing si metoda de promovare si crestere a vanzarilor pe piata. Asa se face ca va trebui sa le alegem pe cele mai bune dintre cele mai bune si pe cele care, evident, functioneaza cel mai bine pentru afacerea noastra.
Varianta ideala ar fi o lista din care sa ne putem alege acele strategii care functioneaza in mod garantat si care se potrivesc profilului de business pe care il dezvoltam. Realitatea este insa alta, asa ca noi trebuie sa parcurgem niste pasi inainte de a ajunge sa avem propria lista.

Mai intai, putem identifica strategiile si obiectivele, metodele si canalele de comunicare, resursele si influentele externe.

Iar acum, sa le luam pe rand. In ce priveste obiectivele de marketing, vom raspunde urmatoarelor intrebari:


- Ce ne dorim sa realizam?
- Care ne sunt obiectivele?
- Care e perioada in care dorim sa indeplinim aceste obiective?
- Ce ne va indica noua ca aceste campanii au succes?
- Avem instrumentele necesare pentru a masura eficienta strategiilor pe care le vom aplica?

In ce priveste metodele de marketing si canalele folosite, avem intrebarile de mai jos:

- Metoda sau canalul ales de noi ne va ajuta sa ne atingem obiectivul?
- Publicul-tinta se regaseste pe acest canal?
- Va reusi acest canal sa sustina brandul in mod adecvant?
- Vom reusi sa ne atingem obiectivele folosind aceasta metoda?
- Strategia aleasa ajuta obiectivele pe termen lung?


Resursele si influentele externe vor fi determinate in urma raspunsurilor pe care le oferim pentru intrebarile de mai jos:

- Echipa este pregatita sa aplice aceste strategii? In caz contrar, exista resurse din afara?

- Exista suficient timp la dispozitie?

- Exista bugetul necesar?

- Pot fi aceste rezultate masurate si supravegheata?

- In cat timp ar trebui sa obtinem rezultate?

- Cum il va face aceasta strategie pe client sa cumpere?

- Competitorii folosesc in prezent aceeasi tactica? Daca raspunsul e pozitiv, sunt ei o amenintare care ar putea face ca strategia ta sa nu mai functioneze?


Toate aceste raspunsuri ar trebui sa ne ofere o viziune mult mai clara asupra modului in care ar trebui sa abordam o strategie de marketing pe termen lung.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016