Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Are compania ta nevoie de un expert in Social Media? Patru intrebari pentru a afla raspunsul

Tags: social media, social media expert, facebook, twitter, marketing, afacere, succes

Acum ceva mai bine de 125 de ani, antreprenorii se intrebau daca merita sa achizitioneze tehnologia nou inventata care fusese anuntata ca un instrument revolutionar care va schimba lumea afacerilor pentru totdeauna. Cu acest nou instrument, marketingul, customer service-ul si - mult mai important - vanzarile incep sa se produca cu viteza luminii. Si uite asa au ajuns antreprenorii sa se bata pentru a pune mana pe miraculosul serviciu numit telefon.
In zilele noastre telefonul este ceva la ordinea zilei si bunicul comunicarii corporate in majoritatea afacerilor. Acum insa social media incepe sa ia locul telefonului, fiind numite instrumentul de afaceri revolutionar du jour (social media au purtat chiar si numele de Noul Telefon), iar expertii cred ca avem de-a face cu un fenomen care va rezista.

Unii spun ca suntem abia la inceputul erei de socializare digitala, caci a fi in social media va deveni un aspect esential al afacerilor in general. Deocamdata, terenul este inca nou, asa ca toata lumea sare pe toate platformele disponibile si cat de cat relevante (Facebook, Twitter, Pinterest). Tehnologia se va maturiza insa si zgomotul se va atenua, urmand sa se evidentieze aspectele importante.

Toate bune si frumoase, insa ce facem mai departe, in calitate de antreprenori? Au toate afacerile nevoie de social media? Poate Twitter sa atraga profit? Am nevoie sa angajez un profesionist pentru asta?

Cititi intrebarile de mai jos pentru a va ajuta sa luati o decizie.

Nr. 1 Exista vreun punct de intalnire intre social media si afacerea mea [software, catering, consultanta, instalatii etc.]?
Toate firmele intra acum in social media, asa ca devine din ce in ce mai greu sa rezisti sa ramai pe dinafara. Dar daca apare o retea noua, nu isneamna ca ea este potrivita pentru orice companie. Trebuie sa va ganditi la ce vi se potriveste. In aceeasi ordine de idei, trebuie sa stiti ca intrebarea nu este daca social media ii face bine companiei mele ci caror aspecte ale afacerii mele ii sunt benefice.

Nr. 2 Ce sper sa realizez?
Strategia social media este buna in masura ce misiunea pe care se muleaza este bine construita. Conversatiile sunt cel mai bine facilitate de Facebook, pe cand Twitter aduna repede prieteni si ofera un spatiu propice unei reactii directe la cererile consumatorilor. Trebuie sa va identificati obiectivele importante pentru compania dumneavoastra si sa va ganditi cum poate social media sa ajute la atingerea lor.

Nr. 3 Trebuie sa angajez un profesionist?
Daca vreti neaparat ca prima campanie pe care o lansati sa aiba succesul maxim, atunci nu va puteti baza pe angajatii companiei. 

Nr. 4 Cum stiu ca face banii?
Nimeni nu termina facultatea cu diploma in Twitter, dar cei care lucreaza in companii specializate pe campanii in social media au portofolii din care pot sa-ti arate cum reusesc sa faca bani pentru cei pentru care lucreaza.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016