Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

SEO targetat: Din 200 de afisari poti ajunge la 30.000

Paginile trebuie sa fie optimizate corect si sa aiba suficiente oportunitati pentru a creste.
Cine s-ar fi asteptat, nu? SEO functioneaza!

Aplicand SEO targetat si folosind strategii inteligente vei putea sa iti cresti afisarile si clientii unici fara investitii prea mari in publicitate. Pentru ca acest lucru sa se intample, insa, vei avea nevoie de paginile potrivite care sa poata fi indexate asa cum trebuie.

Oportunitatea de cautare este definita de mai multi factori precum audienta, competitie si capacitatea de a determina ce rezultate sunt posibile. Cu cat este mai mare oportunitatea, cu atat rezultatele sunt mai bune. In esenta, oportunitatea aceasta este redata de cantitatea de trafic organic pe care o poti (potential) obtine din ranking-ul pentru un anumit cuvant sau sintagma.

Atentie, insa, la faptul ca va trebui sa ai putina rabdare pentru ca munca ta sa isi arate rezultatele. 

Oportunitati, continut si utile

In primul rand, va trebui sa identifici oportunitatile de crestere organica pentru ca optimizarea SEO sa isi faca eficient treaba. Creaza continut care sa fie util, care sa contina informatii pe care mai multi oameni le cauta si ofera-le acestora raspunsurile pe care le cauta. Daca reusesti sa faci acest lucru, atunci vei fi recunoscut in timp ca o sursa de incredere si vei atrage chiar si mai mult trafic. 

Trebuie sa analizeze ce face competitia ta directa si cum poti oferi informatii mult mai bune, mai bine consolidate si mult mai usor de accesat. Viteza siteului tau, materialele publicitare putine sau aranjate inteligent, folosirea de imagini optimizate pentru incarcare rapid si un certificat SSL iti vor fi utile.

Poti sa urmaresti urmatoarele lucruri la competitia ta:
  • trafic organic lunar
  • formatul si tipul continutului
  • numarul si tipurile de backlink-uri
  • cuvinte cheie si intentia de cautare asociate acestora

Analizand cele mai bune SERP-uri ale competitiei te va ajuta sa intelegi mult mai usor ceea ce audienta cere si ce fel de marketing poti sa adopti pentru continutul tau. Totodata, poti sa imbunatatesti si anumite lucruri pentru site-ul tau!

In al doilea rand, cuvintele cheie care au potentialul sa genereze cantitati mari de trafic organic vor fi avantajul pe care tu il vei putea folosi pentru a atrage cat mai multe click-uri din rezultatele cautarilor pe motoarele de cautare. 

Poti adauga un calculator sau alte elemente care sa fie indexate cu prioritate de motoarele de cautare. In plus, pentru o optimizare eficienta poti sa adaugi urmatoarele:
  • folosirea de H2 si H3 in text
  • informatiile sa fie cat mai cuprinzatoare (peste 300 de cuvinte)
  • convertirea imaginilor in text care poate fi cu usurinta indexat
  • schimbari organizationale

In al treilea rand, odata ce ai optimizat pagina e momentul sa introduci mai multe linkuri. Acestea sunt esentiale pentru a-ti creste autoritatea online.

Finalmente, nu uita ca procesul SEO este unul care nu poate aduce rezultate imediate. Va trebui sa ai putina rabdare si sa fii pregatit de multe incercari, munca si gasirea oamenilor ideali. 
Autor: Florin P. Amariei


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016