Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce trebuie sa stie un manager de social media
Tags: social media, tehnici de marketing, strategii, companie, manager
Multe actiuni pe care le intreprindem in social media sunt interpretate gresit, fie pentru ca ne dorim rezultate gresite, fie pentru ca nu cunoastem suficient de bine directiile de actiune.
Multe actiuni pe care le intreprindem in social media sunt interpretate gresit, fie pentru ca ne dorim rezultate gresite, fie pentru ca nu cunoastem suficient de bine directiile de actiune.
Iata cateva reguli care ne ajuta sa stapanim tehnicile de baza in marketingul aplicat in social media:
1. Nu striga, asculta.
Social media nu e postament care ne ofera noua pozitia de pe care putem striga catre ceilalti vrute si nevrute fiindca ne vor asculta oricum. E important sa stim sa ascultam fiindca ne adresam unor oameni care isi doresc sa aiba o conversatie, nu sa isi ia notite in timp ce noi ne actualizam statusul.
Lsa-i pe acestia sa descopere pasiunea cu care faci ceea ce faci.
2. Nu ii lasa pe angajatii de proba sa se ocupe de social media.
Din nou, importanta scazuta acordata platformelor de social media ne poate face sa luam decizia de a lasa conturile de Facebook si Twitter pe mainile angajatilor care sunt fie in perioada de proba, fie lucreaza in cadrul unui internship. Oricare din aceste doua variante ne va asigura, in cele mai multe cazuri, un dezinteres manifestat de companie fata de fanii din retelele de social media.
3. Gaseste strategia potrivita.
In momentul in care ai gasit strategia care functioneaza cel mai bine, ai pus mana pe o mina de aur. Insa pentru a ajunge acolo va trebui sa testezi diferite metode, sa ai rabdare si sa fii atent la ceea ce functioneaza cel mai bine. Gaseste acea voce care sa te reprezinte si care sa te ajute sa iti indeplinesti obiectivele.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Exista si un ROI in cele din urma sau doar nenumarate Like-uri?
Cum sarbatoreste Levi's 140 de ani de Levi's 501
Am venit, am citit, am plecat. Pun link sau dau share?
COLA VS. PEPSI: Uimitoarea poveste din spatele razboiului secolului
Ultimele articole
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni
Performanta Romaniei spre obiectivele Deceniului Digital 2030, sub media UE