Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Implica-ti cititorii pe termen lung

Tags: marketing, content marketing, social media, cititori loiali

Marktetingul via blogging-ul si social media sunt absolut esentiale pentru orice companie, mai ales pentru cele mici. Business-urile mici isi fac blog si publica continut si sunt, adesea, capabile sa atraga multa atentie. Cel putin la inceput. Dar acest entuziasm initial se duce in vant, pentru ca nu-si pot converti vizitatorii site-ului si blogului in cititori loiali.
Ceea ce este extrem de frustrant pentru business, iat content marketerii nu au nicio idee cum sa recreeze raspunsul initial sau cum sa-i aduca inapoi pe acei cititori.
 
Citeste mai jos cateva trucuri care te pot ajuta, daca te regasesti in situatia descrisa:
 
1. Publica regulat continut.
 
De multe ori, companiile mici publica articole interesante pe site-urile lor si pe alte canale de content marketing, atragand multi cititori. Dar nu pot sa continue trendul si sa publice si alt continut, si mai interesant. Cand cititorii se reintorc, gasesc acelasi continut vechi si, mare parte, nu mai vin si a treia oara.
 
Asigura-te ca publici regulat continut proaspat, pentru ca cei curiosi sa aiba mereu ceva de care sa se agate. Totodata, daca publici la rastimpuri predictibile, cititorii vor sti cand sa se intoarca, le creezi un orizont de asteptare.
 
Poate fi greu, ca afacere de mici dimensiuni, sa gasesti mereu lucruri interesante despre care sa scrii. Asa ca reconverteste-ti vechile articole, creeaza vide-ouri etc. Poti, de asemenea, sa angajezi un redactor un acest scop.
 
2. Implica-i pe cititori pe mai multe platforme.
 
Este recomandabil sa nu te bazezi numai pe platforma numita blog. Platformele social media sunt excelente pentru retinerea si implicarea cititorilor si clientilot.
 
Foloseste blogul pentru a mijloci intalnirea cu social media. Pune plug-in-uri pe blog sau website pentru diverse alte locuri unde cititorul se poate conecta cu tine.
 
3. Raspunde intotdeauna la comentarii.
 
Multe companii mici fac marea greseala de a nu raspunde comentariilor din partea cititorilor. In felul acesta, garantat, acestia din urma se simt ignorati.
 
Raspunde cat poti de repede la orice comentariu sau postare. Ai grija la setari si pemite notificarile pentru comentarii, pentru ca cititorii sa primeasca email cand le raspunzi. Este util sa urci si o noua postare cand raspunzi la comentarii, pentru ca cei interesati sa se uite la comentariu, dar sa-si arunce un ochi si pe continut proaspat.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016