Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum arata platformele social media in 2012

Tags: social media, facebook, pinterest, twitter, platforme online, demografica

Aproximativ 66 la suta din adultii conectati la internet au cont pe una sau mai multe retele de socializare. Cum arata social media in 2012? Iata un studiu care urmareste cele mai importante platorme de socializare online: Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn sau Google+.
Online MBA a realizat un infografic care infatiseaza cum arata cele mai populare retele de socializare si cine sunt mai exact utilizatorii acestora, in functie de varsta, sex, educatie si venit.
 
Facebook este bineinteles liderul absolut, atingand recent numarul de 845 de milioane de utilizatori activi. Majoritatea utilizatorilor popularei retele de socializare sunt femei (57%), iar in general, un utilizator obisnuit petrece aproximativ 23 de minute per vizita si are 130 de prieteni. Contrar asteptarilor, 46% dintre utilizatori au varsta de peste 45 de ani.
 
Site-ul de micro-blogging Twitter este al doilea ca numar de utilizatori. Acesta inregistreaza in prezent aproximativ 127 de milioane de utilizatori activi, 59% dintre acestia fiind femei si 36% dintre ei postand tweet-uri cel putin o data pe zi. Pe Twitter se petrec in medie 12 minute per vizita si exista utilizatori cam de toate varstele.
 
Google+ incearca sa prinda si el din urma marele Facebook, ajungand in prezent la 90 de milioane de vizitatori unici. Aici se produce o schimbare insa, majoritatea utilizatorilor fiind barbati, singuri, 50% avand peste 45 de ani.
 
Am ajuns la Pinterest, care este probabil reteaua cu cea mai rapida crestere. Aceasta a ajuns la 21 de vizitatori unici, care petrec in medie 17 minute per vizita, aici predominand in mod clar femeile (82%).
 
LinkedIn, reteaua profesionistilor, este intr-adevar platforma cu cei mai multi utilizatori absolventi de studii superioare. Aceasta numara in prezent 150 de milioane de utilizatori si 2 milioane de companii inregistrate.

Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0