Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce nu trebuie sa lipseasca unui marketing eficient
Tags: marketing si management, newsletter, bloguri, linkedin, profesionist
Daca lucrezi in marketing, exista cateva lucruri pe care e bine sa le faci daca doresti sa te bucuri de o afacere mult mai profitabila si in crestere.
Daca lucrezi in marketing, exista cateva lucruri pe care e bine sa le faci daca doresti sa te bucuri de o afacere mult mai profitabila si in crestere.
Iata cateva idei in aceasta directie:
1. Fa-ti un cont pe Twitter.
Daca nu ai deja un cont, acum e momentul. Nu-ti face insa reclama directa pe Twitter, poti vorbi despre afacerea ta fara sa exagerezi. Alege sa impartasesti informatii utile, sa fii la curent cu noutatile si intra in legatua cu profesionisti din domeniul tau.
2. Raspunde unor intrebari pe LinkedIn.
Nu e o activitate pe care sa o faci zi de zi deoarece iti poate ocupa destul de mult timp, insa chiar si doua raspunsuri pe saptamana, in cadrul unui grup de discutii, te pot aduce in atentia unor persoane importante din domeniul tau de activitate sau iti poate aduce clienti mari.
3. Comenteaza pe bloguri.
Fii un participant activ al acestei comunitati care te poate ajuta sa construiesti treptat o relatie brand-client destul de solida. Vei reusi sa creezi noi legaturi si sa iti impartasesti opinia ta asupra mediului de activitate intr-un mod profesionist si personal in acelasi timp.
4. Fa-ti un newsletter.
Diferite companii pun la dispozitie crearea unor newsletter. Reusesti astfel sa pastrezi legatura cu cei interesati de afacerea ta si cu clientii mai vechi, reusind sa atragi si clienti noi dintre cei care aleg sa se aboneze la newsletter.
Multe alte activitati de marketing iti pot imbunatati rezultatele, insa oricare ar fi acestea, au un punct comun: implica efort sustinut din partea ta, rabdare si observarea progreselor pe o anumita perioada de timp.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.