Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Surpriza pe care ne-o ofera produsele noi

Tags: sfaturi de management, strategii de marketing, promisiunea de brand, produse

Am intrat zilele trecute intr-un magazin cu produse relativ naturiste. Cautam un ceai, ceva usor picant, dar totusi de vara. Cumpar des ceaiuri si le consum la fel de des. Gestul in sine a devenit o obisnuinta frumoasa care imi face placere. Asadar, cunosc rationamentul care sta la baza deciziei de cumparare. Un alt lucru din magazin m-a facut insa sa aduc in discutie tema de azi.


Am zarit pe un alt raft, aproape de iesire, cateva zeci de sampoane. Aranjate frumos, cu diferite arome, esente si promisiuni care mai de care, mi-au facut imediat cu ochiul. Oare cel cu unt de cocos e mai bun decat cel cu ulei de argan? Dar oare cel cu rodie ce efect o sa aiba? Am intrebat-o chiar si pe vanzatoare daca se vand bine. Voiam sa cumpar un sampon. Acasa ma asteptau, inca pline pe jumatate, alte trei.

Vi s-a intamplat, probabil, acelasi lucru cu produse similare. Am ajuns sa ne umplem baile chiar si cu detergenti de mai multe feluri doar pentru ca nu am putut rezista tentatiei de a cumpara, promisiunea facuta de produs fiind una pe care nu aveam cum sa o ratam.

Ce mai tine atunci de utilitate si ce tine doar de dorinta de a cumpara produsul in cauza? Ne mai dam seama cand nu cumparam constient, ci doar pentru ca reclama ne-a convins, pentru ca ambalajul e frumos sau pentru ca, desi avem deja produse similare, pe respectivele nu le-am testat inca?

Mi-am dat seama atunci ca abandonasem un produs fara sa imi mai pese sau imi mai amintesc macar daca imi placea sau nu, daca indeplinea promisiunea facuta sau nu. Nu reusim sa fim mai multumiti de unele produse atunci cand cadem in plasa unor strategii de marketing.

Dincolo de firescul de a testa produse noi, ne trezim deja cu obisnuinta de a cumpara doar pentru ca ce face X nu face Y, ce contine Z nu e inclus si in W si asa mai departe. Din toate trasaturile si calitatile accentuate de fiecare produs in parte, nu reusim sa mai deslusim ce ne trebuie cu adevarat si care ar fi produsul care ne-ar folosi cu adevarat si care ar reusi astfel, presupunand ca este un produs de calitate, sa isi indeplineasca si promisiunea de brand.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016