Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Proiecteaza-ti planul de marketing in 5 pasi strategici!
Tags: plan de marketing, plan marketing, strategii marketing
Planul de afaceri contureaza aspecte esentiale pentru mersul unei afaceri. In tot acest timp, planul de marketing, inclus in planul de afaceri, se concentreaza pe aspecte strans legate de vanzari si promovare strategica. In mod real, nicio afacere nu ar trebui sa functioneze fara un plan de marketing si acesta trebuie sa fie proiectat in mod corect si prin intermediul eforturilor potrivite, canalizate in mod masurabil.
Planul de afaceri contureaza aspecte esentiale pentru mersul unei afaceri. In tot acest timp, planul de marketing, inclus in planul de afaceri, se concentreaza pe aspecte strans legate de vanzari si promovare strategica. In mod real, nicio afacere nu ar trebui sa functioneze fara un plan de marketing si acesta trebuie sa fie proiectat in mod corect si prin intermediul eforturilor potrivite, canalizate in mod masurabil.
1. Priveste in interior. "Gandeste-te la compania ta ca si cum ar fi o persoana cu propria sa personalitate si cu propria sa identitate. Cu acest lucru in gand, proiecteaza liste separate care sa identifice punctele forte, punctele slabe si obiectivele afacerii. Noteaza totul si realizeaza liste mari. Nu modifica nimic si nu respinge nimic.", noteaza Tim Berry pentru Entrepreneur.
2. Priveste in exterior. "Urmatoarea lista pe care o vei efectua este cea care sa sublinieze oportunitatile si amenintarile afacerii tale.", explica Tim Berry pentru publicatia Entrepreneur. In aceasta lista includem noi produse existente pe piata, noi oportunitati de fuziune, trenduri deja lansate, competitori si nu numai.
3. Concentreaza-te pe strategie. "Acum este timpul sa iti aduci listele impreuna. Cauta punctele de intersectie dintre identitatea ta si piata-tinta.", afirma expertul pentru sursa citata.
4. Stabileste pasi masurabili. Acum este timpul sa intri in detalii si sa aduci pe masa de discutie pasii concreti pe care trebuie sa ii efectuezi.
5. Este timpul sa revezi informatiile si sa le actualizezi. Adapteaza-te la dinamica afacerii tale si a industriei in cadrul careia te dezvolti. De asemenea, acest ultim pas este cel pe care il vom tot efectua de-a lungul timpului, pentru a ne asigura ca planul de marketing este in permanenta perfect functional.
Spor la proiectarea unui plan de marketing functional!
sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Maria Nicutar
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.