Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Heineken promoveaza consumul moderat de alcool

Tags: heineken, consum moderat de alcool, bere, craciun, publicis international

Heineken a lansat astazi prima sa campanie globala care promoveaza consumul moderat de alcool. Campania Heineken se doreste a fi diferita de cele anti-consum de alcool prin faptul ca vrea sa arate cum consumul moderat de alcool poate fi "aspirational".
Campania Heineken pentru consumul moderat de alcool este lansata simultan pe toate canalele social media si pe TV. Ea prezinta tineri care se distreaza intr-un club si fara sa consume alcool excesiv, alegand sa bea dintr-o sticla de apa si nu dintr-una de bere.
 
Afisele publicitare au fost lansate chiar inainte de Craciun, o perioada cand oamenii tind sa bea mai mult, pentru a creste impactul mesajului. Tema campaniei este "Rasaritul apartine celor care beau cu moderatie". Alte activitati legate de campanie sunt programate pentru 2012. Campania a fost creata de Publicis International si AKQA.
 
Autor: Elena Stanescu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 13-Dec-2011 22:23:20
N-am inteles totusi cum face asta ? Si de ce acum dupa ce a ajuns la un nivel mai mult decit satisfacator de vinzari .....

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016