Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Obiective de marketing pentru o afacere de succes

Tags: marketing, strategie marketing, seo

Succesul oricarei afaceri nu apare intamplator, ci este rezultatul unei strategii bine gandite si implementate in mod coerent. In centrul acestei strategii sunt obiective de marketing, fara de care marketingul ar risca sa devina o serie de incercari haotice, cu rezultate greu de cuantificat si resurse irosite.

Ce sunt obiectivele de marketing?

 
Obiectivele de marketing reprezinta directii specifice pe care o companie le stabileste pentru a-si ghida eforturile de promovare si vanzare. Aceste obiective trebuie sa fie realizabile, masurabile si sa serveasca drept repere pentru a planifica si implementa strategiile de marketing.
 
Obiectivele de marketing difera de scopurile companiei prin orientarea catre actiuni specifice in domeniul marketingului si avand un orizont de timp mai scurt. Spre exemplu, in timp ce un obiectiv general este "cresterea cotei de piata", un obiectiv de marketing este "cresterea traficului pe site cu 20% in urmatoarele 3 luni prin campanii SEO".
 
In timp ce scopurile sunt orientate spre viziunea pe termen lung a companiei, obiectivele sunt mult mai precise si orientate catre actiuni concrete care duc la atingerea acelor scopuri.
 

De ce sunt importante si cum se stabilesc?

 
Stabilirea obiectivelor de marketing are o serie de beneficii:
 
➤ Claritate si directie
Ajuta echipa de marketing sa se concentreze pe rezultate specifice, evitand risipa de resurse.
 
➤ Evaluare si ajustare
Prin stabilirea unor indicatori de performanta (KPI), se poate monitoriza progresul si se pot face ajustari in timp real pentru optimizarea rezultatelor.
 
➤ Aliniere organizationala
Obiectivele bine definite clarifica responsabilitatile, asigura coerenta si o mai buna coordonare.
 
Un cadru eficient pentru stabilirea obiectivelor de marketing este metoda SMART.
 
Citeste mai departe pe FokusDigitalServices.com ce presupune metoda SMART si vezi 10 exemple concrete de obiective de marketing pe care este musai sa le implementezi pentru a avea succes in afaceri.
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016