Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afacerile de tip call center vor ajunge in acest an la 130 de milioane de euro

Tags: call center, outsourcing, afaceri, bani, telesales, telemarketing

In 2011, piata call-center-urilor ar putea ajunge la 130 de milioane de euro. Gregoire Vigroux, Co-Director CallPoint New Europe, estimeaza ca firma sa va incasa in acest an 10 milioane de euro.
CallPoint New Europe are in prezent un portofoliu de 16 clienti, fata de noua clienti acum doi ani. "Cele mai mari companii care sunt interesate de ser­viciile de call center sunt cele de tele­comunicatii precum Orange, Cosmote si Romtelecom. In jur de o treime din business-ul  local de call center din Romania este generata de aceste trei mari companii", spune co-directorul CallPoint New Europe. CallPoint New Europe are in prezent un numar de 226 de angajati, o crestere substantiala fata de cei 93 de salariati in februarie 2010.

Potrivit Financiarul, in industria call-center-urilor din Romania lucreaza 20.000 de oameni, in peste 200 de companii. Majoritatea acestor firme au cel mult 50 de angajati.

Valoris Center a incheiat anul 2010 cu o cifra de afaceri de 1,35 milioane de euro, cu 56% mai mare fata de anul 2009, declara Cristina Man, director general al companiei. Firma anunta planuri de extindere pentru acest an. Tinta Valoris pentru 2011 este o cifra de afaceri de 1,7 milioane de euro, in crestere cu 25% fata de anul 2010.

Industria de profil in cifre

- 20.000 de oameni lucreaza in acest domeniu in Romania, in peste 200 de companii
- Cele mai multe call centere sunt mici, cu mai putin de 50 angajati, specializate intr-un singur sector de activitate, cele mai frecvente fiind serviciile IT
- Piata de call center din Romania, cu o cifra de afaceri de 120 de milioane de euro anul trecut, in crestere cu peste 15%  fata de 2009, va avea o evolutie rapida pe termen mediu
- Aceasta apreciaza ca "e foarte probabil ca raportul dintre call centerele 'in house' si cele specializate sa ajunga la paritate si astfel call centerele specializate sa absoarba aproape intreaga crestere estimata de aproximativ 15%-20% a bugetelor"

Cifre: Financiarul.com



Autor: Alex Dinu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016