Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cinci greseli de evitat in e-mail marketing

Tags: -mail marketing, greseli, campanie de marketing, public tinta, call to action

E-mail marketing este o forma de marketing direct care utilizeaza posta electronica ca mijloc de comunicare a mesajelor comerciale sau de colectare de fonduri pentru o audienta. In sensul cel mai larg, fiecare e-mail trimis catre un client potential sau actual ar putea fi considerat e-mail marketing.
E-mail marketing-ul prezinta numeroase avantaje, atat din punct de vedere al costurilor, dar si al eficientei. Cu un singur amendament: trebuie aplicat corect. Va prezentam cateva greseli care pot transforma o campanie intr-un esec.
 
1. Lipsa unui email introductiv care explica ce e-mailuri va primi abonatul, cat de des si ce vor contine acestea
Atunci cand un prospect se aboneaza la newsletter, vine cu mari asteptari si necunoscute privind campaniile de e-mailing carora trebuie sa le iesim in intampinare. Se poate face asta foarte usor, cu un e-mail programat sa fie trimis in momentul abonarii. Scopul acestui e-mail este sa-i creasca interesul in ofertele si informatiile de valoare continute in campaniile de e-mail marketing.
 
2. Dorinta de a atinge o audienta mai mare decat permite bugetul
Trebuie sa hotarati care este cea mai buna optiune pentru succesul campaniei dumneavoastra: mesajul sa ajunga la intreaga masa a publicului tinta si sa influenteze numai 10% din aceasta sau mesajul sa ajunga la numai 10% din publicul tinta, dar sa influenteze intreaga masa a acestuia? 
 
Un mesaj bine construit, si care este transmis mai departe de cititori tocmai datorita valorii sale, este mult mai bun decat un mesaj irelevant, vazut de toata lumea, dar ignorat de toti.
 
3.  Lipsa unui call-to-action, a optiunii de a actiona imediat
Fie ca se afla dupa primul paragraf, la mijloc sau la finalul mesajului, trebuie sa includem un call-to-action. Este foarte important ca cititorul sa fie ghidat catre o anumita pagina (website, blog, Facebook etc.) de unde poate achizitiona, da „Like” sau descarca un e-book. 
  
4. Trimiterea de mesaje singulare, in locul unor campanii structurate
Un singur mesaj publicitar sau de marketing nu poate avea impactul unei intregi campanii, mai ales cand acea campanie este construita urmarindu-se un fir logic al ideilor, care sa contureze, in final, obiectivele dorite de dumneavoastra. Dezvoltati campania gandind fiecare mesaj pe care il trimiteti ca pe o piesa dintr-un puzzle, iar imaginea pe care o veti obtine in final este chiar imaginea companiei dumneavoastra.
 
5. Ignorarea momentului potrivit pentru transmiterea unui e-mail
Chiar daca aveti un mesaj de marketing excelent structurat, o baza de date cuprinzatoare si actuala si toate resursele necesare pentru a desfasura o campanie de marketing de succes, este extrem de important sa determinati momentul cel mai porivit in care sa incepeti sa trimiteti mesajele dumneavoastra.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016