Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Marketing prin coduri QR

Tags: coduri qr, marketing, brand, telefoane inteligente, aplicatii

In ultima vreme a exista ceva agitatie in jurul codurilor de raspuns rapid. Codurile QR sunt acele patratele, coduri de bare care le permit utilizatorilor sa acceseze conţinut variat asociat unui brand prin intermediul telefonului mobil.
Cel mai la indemana exemplu este urmatorul: vrei sa accesezi un site folosind telefonul mobil? In loc sa scrii tot URL-ul in browserul telefonului, creezi un cod QR pentru URL-ul respectiv, il scanezi cu telefonul mobil si apoi accesezi site-ul. Codurile QR sunt intensiv folosite pe platforma Android. Este o modalitate la indemana de a partaja link-uri catre aplicatiile din Android Market pe web. In loc sa deschizi Android Market si sa cauti aplicatia, scanezi codul gasit pe site si mergi direct la pagina aplicatiei.
 
Codurile QR pot fi dragalase, pot fi o noutate si pot fi importante in Japonia, dar par a nu obtine succesul dorit in piata publicitatii. S-a facut un experiment in acest sens, in cadrul caruia imaginile cu codul QR au fost afisate in locuri vizibile pe strada, iar, dupa decodare, utilizatorii de smartphone au descoperit un link la care puteau viziona o reclama necenzurata cu Lara Stone, faimos model internaţional.
 
Per ansamblu, codurile de bare isi au propriul loc in lume. Sunt simple si ieftine, din punct de vedere al folosirii si al logisticii, si sunt raspandite. Exista experimente interesante in care oamenii folosesc codurile QR pentru a face cumparaturi in supermarket-uri virtuale din statiile de metrou in Coreea. Iar publicitarii americani sunt extaziati.
 
Pentru neinitiati, codurile de bare mobile functioneaza cu ajutorul camerei foto integrate in telefoanele inteligente pentru a va directiona spre o adresa web. Faceti o poza la un cod de bare si programul de decodare va duce unde trebuie. In teorie, trebuie sa fie o scurtare a treseului parcurs, pentru a renunta la orice fel de tastare.
 
Dar, in practica, nu functioneaza intotdeauna asa. Codurile de bare mobile pot sa consume timp. Si, pe masura ce tehnologia mobila progreseaza, probabil ca nici nu mai sunt utile.
 
Majoritatea oamenilor, inainte sa scaneze primele coduri de bare, trebuie sa descarce manual aplicatiile necesare si sa inteleaga cum sa le foloseasca. Apoi, de fiecare data cand apare un cod de scanat, trebuie sa se asigure ca folosesc aplicatia corecta, in functie de codul respectiv. 
 
Neplaceri apar si din punctul de vedere al utilizatorilor (intarzieri provocate de gasirea aplicatiei in telefon, pregatirea camerei sa faca poza, alegerea distantei potrivite etc.), dar si al oamenilor de marketing, al publicitarilor, de exemplu. Daca acestia pun codurile QR la metrou, unde nu e conexiune la internet, atunci la ce bun sa folosim aceste coduri?
 
Pe viitor, se prea poate sa ne trecem telefonul deasupra unui senzor pentru a-i spune sa faca ceva, fie ca este vorba de a verifica o cafenea pe Foursquare, sa ne acceseze un site sau chiar sa plateasca cina. Este mai rapid si mai usor decat un cod de bare.


 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0