Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele mai intalnite 12 greseli de SEO

Tags: greseli de seo, trafic, cuvinte cheie, piata nisa, marketing online, clienti

V-ati angajat vreodata in munca de asigurare a SEO fara a obtine rezultate valide? Ati avut vreodata senzatia ca ceva nu merge cum ar trebui? Nu sunteti singurul. Multi gresesc elementar in problema SEO, dar vestea buna este ca exista solutii.
 1. Pierderea viziunii de ansamblu

Majoritatea sfaturilor de SEO pe care le veti primi au in vedere o pagina, un cuvant sau o tehnica. Dar, daca site-ul cu totul este responsabil cu profitabilitatea afacerii, atunci, in majoritatea cazurilor, aveti nevoie de sute de pagini care sa targeteze sute de cuvinte, folosind variate tehnici.

Toate aceste pagini, cuvinte cheie si tehnici trebuie sa se intalneasca in acelasi punct, fiind asadar nevoie de un plan de coordonare, inclusiv:

• cautarea cuvintelor cheie si cuantificarea traficului existent;

• strategie (grupurile prioritare de cuvinte cheie targetate);

• structura site-ului (potrivirea cuvintelor cheie) si distributia retelei de link-uri in jurul site-ului;

• SEO de pagina.

2. Nedetinerea unui cuvant cheie sau a unei strategii de SEO

Ce incercati sa obtineti? Strategia de SEO trebuie sa ajute compania, strategiile de marketing si de afaceri. O strategie privind cuvintele cheie reprezinta o lista prioritizata ale niselor de piata targetate de companie, asa cum este definita de cuvintele cheie folosite in acele nise (cuvintele sau frazele folosite in motoarele de cautare).

3. Acordarea unei increderi prea mari un companii de SEO

Trebuie sa cereti probe si explicatii pentru orice primiti. Faceti un pas inapoi si intrebati-va ce vi se ofera, pentru a va asigura ca nu platiti degeaba.

Iata cateva exemple de intrebari simple pe care trebuie sa i le adresati agentiei cu care discutati:

• Le oferiti clientilor toate datele despre site (contul analitic)? Daca nu, de ce? (Raspunsul este ca vor sa-si pastreze clientii langa ei.)

• Cum construiti link-uri, altfel decat cele platite, comunicate de presa?

• Puteti sa faceti o lista a tehnicilor de construire a link-urilor pe care le-ati planificat pentru mine, sa le ierarhizati apoi, motivandu-va alegerile?

• Dati-mi exemple de cum vi s-ar putea schimba strategia, in functie de diverse circumstante.

• Daca tehnicile de construire de link-uri includ link-uri de cumparare, puteti intreba: inteleg ca acestea functioneaza acum, dar ce se va intampla daca Google le interzice?

4. Detinerea unei structuri sau a unor sisteme in cadrul companiei care nu se adapteaza schimbarii

Schimbarea este intotdeauna dificila. Dar combinati-o cu ceva cu totul nou si abia atunci aveti o problema. Acest lucru nou este SEO si marketing-ul online, niciuna dintre ele intelese sau credibile pe deplin.

Schimbarea nu va avea loc decat daca cei care au autoritatea si responsabilitatea necesare insista. Iata secretul care incetineste companiile mari si le permite celor mici sa imbratiseze SEO si sa aiba succes. Exemplu: cautati hoteluri in Londra, Paris si New York. Veti vedea ca nu ajungeti imediat la numele mari, ci la cele de care nu ati auzit pana acum.

5. Necoordonarea SEO cu departamentele editoriale, de vanzari si de marketing

Un continut nou fara SEO care sa maximizeze numarul de vizitatori care vad acel continut este o pierde de timp.

SEO fara marketing pentru a converti vizitele este o pierdere de timp.

6. Lipsa monitorizarii raspunsurilor sau a valorificarii rezultatelor

Trebuie sa monitorizati raspunsul, de exemplu numarul de cumparatori sau de noi abonati la newsletter.

S-ar putea sa descoperiti ca piata nisa care ati sperat ca va functiona va dezamageste. In acest caz, mergeti mai departe.

Monitorizati traficul si respunsurile la cautarile relevante. Daca aveti rezultate bune sau slabe, trebuie sa actionati in consecinta. Ceea ce inseamna fie ca va schimbati piata targetata, fie ca investiti mai multe resurse in cea aleasa.

7. Sisteme improprii de management al continutului

Este un fel de tautologie sa spunem ca avem nevoie de instrumente potrivite pentru a face ceea ce trebuie. Unul din principalele instrumente ale SEO si ale marketing-ului online este sistemul de management al continutului care asupra majoritatii partilor de continut, majoritatii paginilor, inclusiv navigarea site-ului, meniurile si marketing-ul complet.

8. Alocarea controlului asupra continutului site-ului catre dezvoltatori

In mare parte ca rezultat al faptului ca multe companii nu au cunostintele necesare privind marketing-ul online si SEO, cei care construiesc site-ul devin automat si responsabili cu continutul lui.

Este ca si cum i-am da masina de curse pe mana mecanicului. 

9. Amanarea SEO

Orice zi in care nu afceti SEO creste pretul obtinerii acelorasi rezultate pentru momentul in care veti spune start. Daca ajungeti in topul Google cu o colectie de cuvinte cheie, veti ramane in top cu bani mai putini.

Succesul adevarat pe motoarele de cautare permite succesul adevarat in afaceri.

10. Neglijarea importantei structurii si navigarii site-ului

Majoritatea site-urilor rezonabile pentru afaceri de o amploare rezonabila au nevoie de sute (uneori de mii) de pagini.

Daca aveti sute de pagini, va trebuie o structura optimizata de site si o navigare propice. Chiar si site-urile mici pot gresi aici.

Daca paginile si link-urile sunt optimizate, dar navigarea sau structura sunt defectuoase, succesul va fi unul limitat.

Continutul trebuie impartit pe categorii. De exemplu, daca vindeti ciocolata, veti avea o pagina de trufe belgiene si alta de retete, functionand aproape ca niste site-uri diferite cu propriile pagini de start (paginile de start ale categoriilor).

11. Neglijarea paginii de start

Pagina de start este, de departe, cea mai influenta pagina, pentru ca link-urile acolo vor duce. Aici trebuie bagate cele mai tari cuvinte cheie nisate si ajutati alte nise, punand link-uri catre categoria lor tot in pagina de start.

Testati ce functioneaza, incercand cuvinte cheie variind in dificultate si ambitie.

12. Acordarea unei increderi prea mari paginii de start

Exista atat de multe cuvinte diferite pe care le puteti targeta eficient printr-o pagina. Cand obtineti suucesul cu nisa unui cuvant cheie pe pagian de start, translatati acel succes pe alte pagini, folosind link-uri interne sau externe.
 
Autor: Madalina Alexe


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016