Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce presupune strategia media in promovarea unui produs

Tags: plan de media, strategie promovare, publicitate, campanie promovare

Un plan de media presupune mai multe strategii legate de modul in care ne dorim sa promovam un anumit produs sau un serviciu. Tocmai de aceea nu putem vorbi de publicitate sau de advertising fara sa avem in minte un astfel de plan care ne ajuta sa alegem canalul potrivit de comunicare a unui mesaj eficient catre publicul targetat.




Strategia media nu presupune doar atragerea clientilor pentru produs, ci are si rolul de a situa mesajul potrivit in contextul optim.

Acest plan include locul in care se va face publicitate, momentul si tipul de mesaj (in functie de tipul de canal media pe care il alegem).

Cu ajutorul unui astfel de plan vom stabili cand si unde sa facem promovare, asigurandu-ne astfel ca mesajul nostru (care trebuie sa fie puternic si relevant) o sa ajunga la destinatar si o sa obtina rezultatele estimate.

Promovarea se poate, in functie de obiectivele pe care le stabilim, la nivel local, regional, statal sau international. In functie de produs, aceasta targetare care tine cont de zona geografica modifica si reclamele pe care dorim sa le folosim in orasele respective din cauza faptului ca factorul geografic presupune unele diferente de perceptie (de exemplu, unele diferente sunt legate de religie sau traditii).

Momentul potrivit pentru a lansa o reclama? Chiar daca ni se pare ca oricand putem promova un produs, ar trebui sa stim ca nu prea avem sanse sa vindem costume de baie in mijlocul iernii chiar daca omul gospodar isi face vara sanie si iarna car.

Publicitatea ar trebui facuta in momentul in care exista cele mai multe sanse ca un numar cat mai mare de potentiali cumparatori sa achizitioneze produsul. In functie de produs, timpul de promovare este diferit. Unele produse au nevoie de anunturi pe parcursul unui an intreg deoarece achizitia nu este influentata de sezon.

Exista insa si produse care se cumpara, de regula, numai in anumite perioade: pelerine de ploaie, umbrele, creme de plaja etc.

Toate aceste aspecte si multe altele sunt cuprinse in strategia media in functie de care se organizeaza campania de promovare a unui produs.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0