Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Panouri publicitare interactive de efect

Tags: panouri publicitare interactive, japonia, reality show, cadbury, mcdonald's, amsterdam, rotterdam, google

Panourile publicitare fac de acum parte din arhitectura orasului contemporan. Tocmai de aceea, provocarea cu care se confrunta marketerii este de a ne face sa observam reclama, fara a trece nepasatori pe langa ea, asa cum facem in cazul majoritatii panourilor.
O solutie este interactivitatea, caci le ofera trecatorilor o scuza buna pentru a se opri si a interactiona.
 
Am gasit cateva exemple de publicitate inteactiva. Care va place cel mai tare?
 
 
 
 
4. Olandezii s-au folosit de un panou interactiv pentru a incerca sa faca publicul larg sa constientizeze problema crescanda a agresivitatii impotriva functionarilor publici. Pornind de la realitatea ca multi oameni nu intervin pentru ca nu stiu cum sa faca acest lucru, in Amsterdam si Rotterdam s-a apelat la panouri uriase pentru a-i pune pe oameni fata in fata cu propria inactivitate. In acest scop s-a folosit o oglinda.
 
Autor: Petru Scraba


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016