Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 greseli de evitat in social media

Tags: greseli, social media, retele de socializare, clienti, feedback negativ, interactiune

Te crezi expert in social media? Este foarte posibil ca strategia ta de marketing in social media sa necesite imbunatatiri. Iti prezentam in continuare cele mai frecvente greseli din social media, pe care ar fi bine sa le eviti.
1. Sa incerci sa fii peste tot in acelasi timp
Daca incerci sa faci prea multe lucruri in acelasi timp, le vei face pe toate prost. Iar acest lucru este valabil si in social media. Cu toate ca poate parea ideal sa iti faci cont pe toate retelele de socializare pentru a strange o baza impresionanta de fani, ar fi mai bine sa le iei pe rand. Afla mai intai unde se afla majoritatea consumatorilor – acolo ar trebui sa te afli si tu.
 
2. Sa iti ignori clientii
Nu are rost sa pin-uiesti imagini pe Pinterest sau sa porti discutii sofisticate pe LinkedIn daca baza ta de clienti se afla pe Facebook. Inainte sa incerci sa interactionezi cu consumatorii prin intermediul retelelor de socializare, asigura-te ca stii exact unde se afla acestia.
 
Apoi, cea mai buna metoda de a atrage atentia consumatorilor este sa fii realmente interesat de ei. Arata-le ca iti pasa, interactioneaza in mod constant cu ei, raspunde-le la solicitari, reclamatii si feedback. Social media este modul ideal de a construi relatii autentice cu clientii si de a-i fideliza.
 
3. Sa incerci sa fii perfect
Nu permite perfectiunii sa stea in calea progresului tau. Daca astepti fotografia perfecta, articolul perfect sau produsul perfect, nu vei reusi niciodata. Social media inseamna sa impartasesti cat mai multe lucruri, intr-un mod cat mai personal si mai real. Evita limbajul ultra-sofisticat si fii mai degraba sincer si autentic.
 
4. Sa te lasi doborat de negativitate
Feedback-ul si comentariile negative nu pot fi evitate. Nu poti controla ce vor spune clientii, insa poti controla modul in care reactionezi la aceste comentarii. Poti folosi orice feedback negativ pentru a schimba perceptia consumatorilor in bine si pentru a le castiga increderea. In acelasi timp, feedback-ul negativ poate fi intotdeauna o buna oportunitate de invatare. Asadar, in loc sa ignori, sa stergi sau sa raspunzi negativ la comentariile nedorite, foloseste-te de ele pentru a castiga increderea clientilor pe mai departe.
 
5. Sa ignori treptat activitatea din social media
Ai pornit in forta, insa acum ai lasat conturile la voia intamplarii. Nu, nu ar trebui sa ignori activitatea din social media. Reinventeaza-te, reimprospateaza continutul, sterge postarile irelevante. Insa nu lasa profilurile de izbeliste. Activitatea din social media este intr-o continua schimbare. Poate fi dificil sa ramai la curent cu toate noutatile, insa nu te preocupa prea mult de acest aspect, ci incearca sa fii original si autentic.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016