Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cateva modalitati de imbunatatire a rezultatelor SEO cu ajutorul social media

Tags: seo, social media, optimizare pagini, facebook, twitter

Expertii SEO si-au petrecut ultimii zece ani predicand despre elementele de optimizare a paginii si de link-urile incorporate. MarketingProfs spune ca aceste lucruri isi mentin importanta, dar obtinerea unor rezultatele de SEO consistente necesita si o prezenta online vibranta care sa vina in sprijinul brandului. Aici intervine deci social media.
Pozitia obtinuta prin cautare organica va creste, daca tineti cont de urmatoarele:
 
Promovati-va continutul pe site-uri ca Facebook si Twitter. Motoarele de cautare folosesc partajarile si mesajele pe Twitter ca factor important in stabilirea pozitiei unui continut. Asigurati-va, asadar, ca publicati cele mai recente articole in mediile in care cititorii isi pot spune punctul de vedere. Social media conteaza pentru motoarele de cautare si asta inseamna ca trebuie sa conteze si pentru dumneavoastra.
 
Interactionati cu fanii si cu cei care va urmaresc contul. Nu asteptati ca, odata postat un articol, acesta sa se distribuie de la sine mai departe. Este nevoie de implicarea consumatorilor. Consumatorii au nevoie de o mana de ajutor pentru a face ceea ce se doreste de la ei. Implicarea consumatorilor poate fi obtinuta prin aplicarea mai multor tactici.
 
Folositi cuvinte cheie care sa atraga dezvoltarea continutului. Cuvintele cheie pe care vizitatorii le folosesc pentru a ajunge pe site-ul dumneavoastra sunt un indiciu bun privind continutul pe care vor sa-l citeasca. Sugestie: cautati domeniile cu multe cautari si creati continut in jurul acelor subiecte.
 
Folositi datele privind cuvintele cheie pentru a exploata tendintele sezoniere.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0