Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce nu trebuie sa partajam pe Twitter sau LinkedIn

Tags: twitter, linkedin, antreprenor, angajati, bunica

In graba de a parea destepti si priceputi in ale social media, facem adeseori unele lucruri prostesti. A venit dara vremea sa ne desteptam. Primul pas: regula celor 10 secunde in care stam si ne punem o intrebare esentiala "Chiar vreau ca toata lumea sa afle asta?".
 
 

Tot ce postam online este public si permanent. Unii oameni, celebritatile de exemplu, nu se tem de asta, pentru ca vor ca noi sa stim totul despre viata lor.
 
Cand insa rulam o afacere, suntem responsabili pentru mai multi oameni, nu numai pentru noi insine, si ceea ce postam are consecinte mai profunde decat jena noastra.  



Daca integram un cont in altul (Twitter si LinkedIn, de exemplu), ajungem sa postam continut care este complet neadecvat pentru una dintre platforme:

 
Asadar, cand dispunem de haina magica de antreprenor care "se joaca" pe social media, trebuie sa tinem cont de cateva lucruri:
 
1. Ne trebuie un scop 
 
Pentru ca este atat de simplu sa infiintam un cont, nu este deloc ciudat sa ne trezim ca ne-am tarat afacerea in domeniul intamplatorului periculos. In social media este nevoie de o strategie, trebuie sa stim clar de ce ne implicam intr-un astfel de mediu si cum va beneficia afacerea noastra de pe urma acestui fapt.
 
2. Sa ne ferim de gaura neagra a uitarii
 
Social media ne poate dezorienta planurile, daca nu suntem atenti. Daca facem cont pe Twitter, Facebook sau LinkedIn, la propriu, sa stabilim un program de accesare al acestora, pentru a nu uita de alte termene limita. Timpul zboara, asa ca trebuie sa fim atenti si noi, si angajatii nostri.
 
3. Sa nu uitam ca nu este vorba numai despre noi 
 
multi posteaza continut fara a le raspunde si altora care vor sa interactioneze. Singurul motiv solid pentru care socializam online este de a ne promova si dezvolta afacerea, asa ca narcisimul este o cale sigura spre esec. Nu ne facem prieteni si nici nu influentam pe nimeni intrand intr-o incapere plina de straini si vorbind doar despre noi.
 
4. Sa nu uitam de clientii nostri (si de bunica)

Nu trebuie sa postam nimic din ceea ce nu ne-am dori ca bunica, angajatii sau clientii sa citeasca despre noi. Audienta online poate fi, in principiu, vasta, dar cei mai apropiati noua sunt si categoria cea mai predispusa sa citeasca ce am postat.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0